پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۲۱۹
چهارشنبه ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴

فکرشهر: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بوشهر گفت: دو نفر در ارتباط با موضوع کودک‌آزاری در یک کارواش در شهر بوشهر دستگیر شدند.

به گزارش فکرشهر، علی حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به دستگیری دو نفر در جریان رسیدگی به پرونده کودک‌آزاری در یک کارواش در بوشهر اظهار داشت: با اطلاع از وقوع یک فقره کودک‌آزاری در بوشهر پرونده‌ای در این زمینه تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه این موضوع با حساسیت بالایی در دست پیگیری قرار گرفت اضافه کرد: به منظور شناسایی عامل و یا عوامل پرونده دستورات لازم بلافاصله صادر شد و پلیس آگاهی استان نیز موضوع را به سرعت پیگیری کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بوشهر ادامه داد: پس از انجام تحقیقات اولیه در مورد موضوع کودک‌آزاری در یک کارواش در بوشهر دو نفر دستگیر شدند و با قرار تأمین روانه زندان شدند.

وی از صدور دستور پلمب محل وقوع این کودک‌آزاری خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این تخلف در محل این کارواش به وقوع پیوسته بود، این محل تا اطلاع ثانوی پلمب شده است.

حسن‌پور از رسیدگی به این پرونده در دادسرای بوشهر خبر داد و افزود: متهمان این پرونده در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات تکمیلی در حال انجام است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر