جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۶۷۵
سه‌شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶

فکرشهر: مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهربا حضور معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه و مسوولان استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم،  معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه کشور روز دوشنبه، در آیین  تکریم و معارفه رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر با تاکید بر ضرورت صرفه‌جویی در اعتبارات  اظهار داشت: مدیران توانمند و کارآمد در زمان‌ها سخت با ذهن خلاق خود به موفقیت‌های لازم دست می‌یابند که در این راستا صرفه‌جویی در هزینه اعتبارات مورد توجه قرار می‌دهند.

زهرا اربابی بهره‌وری در استفاده بهینه از نیروی‌های انسانی توانمند را مورد اشاره قرار داد و گفت: در شرایط سخت باید تلاش مضاعف همراه با مدیریت جهادی مورد توجه قرار بگیرد و همکاری، هم‌افزایی و تعامل از اولویت‌ها است.

استاندار بوشهر هم با بیان اینکه  پروژه‌های عمرانی استان در همه سطوح فعال است اظهار داشت: در بازید از پروژه‌های استان بوشهر با وجود سختی‌ها و تنگناها این طرح‌ها همانند پروژه‌های تخصیص کامل گرفته با جدیت روند اجرایی مطلوبی دارد و فعال است.

عبدالکریم گراوند به سفر سال گذشته رییس جمهور و کاروان دولت تدبیر به استان بوشهر اشاره کرد و افزود: در این سفر  2 هزار و 503 میلیارد تومان اعتبار مصوب شد که این مهم با همکاری و تلاش مدیران و نمایندگان استان در مجلس محقق شد.

در این آئین ضمن معرفی علی درویشی به عنوان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر از خدمات رضا عوض‌پور تجلیل شد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر