سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
هواشناسی پیش بینی کرد:
فکرشهر: هواشناسی برای بازه زمانی امروز تا روز سه شنبه برای استان بوشهر احتمال وقوع ناپایداری جوی بصورت بارش خفیف و پراکنده باران، گاهی رعد وبرق همراه با تندباد و گردوخاک پیش بینی کرد...
کد خبر: ۵۷۸۲۸
شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱

فکرشهر: هواشناسی برای بازه زمانی امروز تا روز سه شنبه برای استان بوشهر احتمال وقوع ناپایداری جوی بصورت بارش خفیف و پراکنده باران، گاهی رعد وبرق همراه با تندباد و گردوخاک پیش بینی کرد.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی امروز گفت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد در این بازه در برخی از ساعت ها (به طور عمده بعد از ظهر تا شب) سرعت بادهای شمالی در سطح استان و روی دریا افزایش می یابد و دریا ساعاتی متلاطم می شود.

وی افزود: برای ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و بصورت پراکنده در برخی نقاط بویژه مناطق مرتفع شرقی و نواحی جنوبی استان افزایش ابر و احتمال وقوع ناپایداری وجود دارد.

مساعدی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد در نواحی شمالی و مرکزی استان به طور غالب شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۰ و در ساعاتی ۱۴ تا ۳۸ گاهی تا ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

مساعدی به ایرنا گفت: برای ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد در نواحی جنوبی استان متغیر گاهی جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت۸ تا ۲۸ و در ساعاتی ۱۴ تا ۳۸ کیلومتر در ساعت پیش بینی می شود.

وی افزود: در این مدت ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی استان ۶۰ تا ۱۲۰ و دور از ساحل ۹۰ تا ۱۵۰ سانتی متر و در سواحل جنوبی ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتی مترخواهد بود.

مساعدی بیان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۵:۵۴ دقیقه، جزر اول ۱۳:۴۵، مد دوم ۱۹:۴۵ و جزر دوم ۲۳:۴۱ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر