جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»/ در مراسم تکریم و معارفه روسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مطرح شد:
فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر نیز در این مراسم، گفت: من سال های سال در وزارت کشور بودم و استان های فراوانی را از مصدر وزارت کشور رصد می کردم ولی می خواهم این نکته را عرض کنم که استان بوشهر هماهنگ ترین استان کشور است...
کد خبر: ۵۷۹۱۹
سه‌شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۷

فکرشهر ـ لیلا بحرینی/ فاطمه غلامی: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، یکی از موثرترین دستگاه های صیانت، حمایت و تبیین مواضع انقلابی نظام و مردم در ساختار انقلاب اسلامی دانست و در این چهل سال، یکی از سالم ترین دستگاه ها بوده است. 

به گزارش فکرشهر، آیت اله صفایی بوشهری در مراسم تکریم و معارفه روسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان که روز دوشنبه ـ 24 تیرماه 98 ـ در مصلی نماز بوشهر برگزار شد، اظهارداشت: شورای هماهنگی توانسته در مقاطع مهم که تهدید ها فراوان بوده، تهدیدها را به فرصت تبدیل کند و با ایجاد معیشت های مردمی از انقلاب دفاع کند.

وی با تقدیر از زحمات رییس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر و آرزوی توفیق برای رییس جدید، اضافه کرد: هرکس وارد استان بوشهر می شود و به استانش بازمی گردد، می گوید استان بوشهر، استانی فوق العاده است و امیدوارم جناب آقای جمالی، همانطور که در دفتر استان قدس موفق بودند، در این سنگر انقلابی هم موفق شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر نیز در این مراسم، گفت: من سال های سال در وزارت کشور بودم و استان های فراوانی را از مصدر وزارت کشور رصد می کردم ولی می خواهم این نکته را عرض کنم که استان بوشهر هماهنگ ترین استان کشور است.

مجید خورشیدی نیز از زحمات 5 ساله رییس سابق تقدیر و برای رییس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، آرزوی توفیق کرد.

به گزارش «فکرشهر»، رییس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز در این آیین، حضور مردم در صحنه را یکی از مهم ترین عوامل ایستادگی نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر توطئه های ابرقدرت ها عنوان کرد و گفت: نظامی که پشتوانه آن مردم باشند، قطعا شکست ناپذیر خواهد بود. 

نصراله شفیعی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از کهن ترین نهادهایی است که از اول انقلاب برای ایجاد هماهنگی در جهت حفظ نظام جمهوری اسلامی و روحیه انقلابی مردم شکل گرفته و وظیفه و رسالت شورای هماهنگی، برگزاری مناسبت ها و مراسم هایی است که جنبه ملی، انقلابی و مذهبی دارد.

شفیعی اضافه کرد: خدا را سپاس می گویم که بیش از پنج سال این توفیق را پیدا کردم که در این نهاد خدمت کنم و بنده دو سال است که بازنشسته شده ام ولی لطفی که مسوولان شورا داشتند این بود که از ظرفیت های قانون بازنشستگی استفاده شود و بنده حقیر در این نهاد خدمت کنم. 

وی حجت الاسلام یوسف جمالی را از چهره های انقلابی دانست و تصریح کرد: تشکر می کنم که حاج آقا جمالی این زحمت را پذیرفت و قطعا با حضور ایشان، شورای هماهنگی می تواند درجات تکاملی بیشتری را در عرصه انجام وظایف خودش داشته باشد و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم. 

رییس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز با تاکید بر اینکه تنها برگزاری مراسم ها، موجب تثبیت فرهنگ انقلابی و ولایی نمی شود، گفت: قطعا باید از دانشگاه ها و آموزش و پرورش برای تثبیت فرهنگ ولایی استفاده کرد.

حجت الاسلام یوسف جمالی افزود: اشاعه فرهنگ دینی و انقلابی و تثبیت و تعلیق ان بین اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان، از ماموریت های این مجموعه و تقویت و تحکیم ارزش ها و ارکان انقلاب اسلامی نظام جمهوری اسلامی همه از اهداف این شورا است.

وی در پایان سخنانش، از نهادها و موسسات انقلابی و مردم برای انجام این رسالت طلب یاری کرد.

به گزارش «فکرشهر»، در این مراسم، حجت الاسلام یوسف جمالی به عنوان رییس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر معرفی و از زحمات پنج ساله نصرالله شفیعی تقدیر شد.   

گزارش تصویری اختصاصی «فکرشهر» از این مراسم اینجا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر