پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۰۲۷
جمعه ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۱

فکرشهر: از محل اعتبارات سفر اسفندماه سال گذشته رئیس جمهوری به استان بوشهر 20 هزار و 530 میلیارد ریال اعتبار ابلاغ شده است که این مصوبه ها به طور قطع اجرایی و پروژه ها عملیاتی می شوند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالکریم گراوند در سفر به کنگان در خصوص آخرین وضعیت مصوبات سفر سال گذشته ریاست جمهوری به کنگان استان بوشهر افزود: پیگیر اجرایی شدن مصوبات سفرهستیم و مصوبات سفر دکتر روحانی حتماً اجرایی خواهد شد.

وی بیان کرد: سهم استان از مصوبات سفر ۲ هزار و ۵۳ میلیارد تومان بوده که ۵۰ درصد از این اعتبارات در سال جاری و مابقی تا پیان سال آینده تخصیص خواهد یافت.

استاندار بوشهر گفت: پروژه های سفر هیات دولت با وجود همه مشکلات اقتصادی، دشمنی ها و کارشکنی های دشمنان نظام با هدف اجرای پروژه ها از طریق دفتر رئیس جمهوری به استان ابلاغ شده است.

عبدالکریم گراوند روز جمعه در حاشیه آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستان کنگان در گفت وگو با ایرنا افزود: احداث اسکله کنگان از جمله مطالبات مردم این شهرستان است که در لیست مصوبات سفر هیات دولت به استان قرار گرفته است.

وی بیان کرد: ۵۰ درصد از اعتبار این پروژه از تعهدات سازمان بنادر و دریانوری و مابقی نیز از سوی سازمان برنامه ریزی کشور تامین می شود.

استاندار بوشهر گفت: با توجه به اهمیت احداث اسکله در شهرستان کنگان اگر اداره بندر تعللی در این زمینه داشته باشد پی گیری لازم برای جلوگیری از هدر رفت وقت انجام می شود.

گراوند در خصوص موضوع آلایندگی ها و سهم کنگان گفت: هیچ کسی نیست که نداند ۶۰ درصد صنایع در شهرستان کنگان قرار دارد.

وی تاکید کرد: عدالت در توزیع سهم آلایندگی در استان لحاظ و توزیع عادلانه بر اساس شاخص های تعریف شده در بین شهرستان های استان انجام می شود.

استاندار بوشهر گفت: نماز جمعه مهمترین پایگاه وحدت، روشنگری و هم افزایی در نظام دینی است و به یمن پیروزی انقلاب اسلامی امروز چهلمین سالگرد نخستین نماز جمعه را در کشور گرامی می داریم.

وی اضافه کرد: براساس تاکید رهبر معظم انقلاب، ائمه جمعه نقش پدر معنوی را در شهرستانها و استانها برعهده دارد و نماز جمعه پایگاه تربیت دینی برای همگان بویژه نسل نوجوان و جوان است.

گراوند اظهار کرد: کلام نافذ ائمه جمعه نقشی ممتازی در تربیت دینی و روشنگری در سطح جامعه دارد.

استاندار بوشهر گفت: خدمت به نهادهای نماز جمعه خدمت به آگاهی بخشی و ترویج دین مداری در جامعه است

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر