شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۰۶۲
شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷

فکرشهر: امام جمعه بوشهر با تاکید بر توجه ویژه به حل مشکل اشتغال جوانان گفت: باید از ظرفیت‌های مختلف استان بوشهر در اشتغال جوانان بهره جست که این مهم در اولویت برنامه مسئولان قرار دارد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، جمعی از نیروهای بومی استان بوشهرکه از منطقه ویژه پارس جنوبی اخراج شده بودند با پیگیری‌های مسئولان، مشکل آنان حل و دوباره اشتغال‌ آنان فراهم شد.

جمعی از این نیروها ظهر امروز با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان بوشهر از آیت‌الله صفایی بوشهری، استاندار و دیگر مسئولان استانی به سبب  پیگیری‌های صورت گرفته برای بازگشت آنان به کار قدردانی کردند.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در جمع جوانانی که زمینه اشتغال آنان در پارس جنوبی فراهم شده است ضمن ابراز خوشحالی به‌سبب حل شدن مشکل این جوانان، از مسئولینی که در این زمینه تلاش و پیگیری کردند قدردانی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، اشتغال جوانان را امری مهم و در اولویت برنامه‌ها دانست و اظهار داشت: در راستای اشتغال جوانان از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود و باید مسئولان این مهم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

امام جمعه بوشهر، ظرفیت‌های استان بوشهر در عرصه‌های مختلف کشاورزی، شیلاتی، صنعتی، گردشگری و کارآفرینی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: بر اساس ظرفیت‌های اقتصادی و تولیدی استان بوشهر باید کارآفرینی مورد توجه ویژه جوانان قرار بگیرد که این طرح‌ها مورد حمایت ویژه مسئولان در راستای پرداخت تسهیلات قرار دارد.

  وی خلیج فارس را یک ظرفیت در عرصه تولید و اشتغال دانست و تاکید کرد: باید از این ظرفیت بر اساس اقتصاد دانش‌بنیان و اقتصاد کرانه‌ای در راستای تولید فناورانه و اشتغال‌زایی در استان بوشهر بهره برده شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر