جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۰۶۵
شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵

فکرشهر: تیم فوتبال پارس جنوبی جم به دلیل مشکلات مالی در آستانه انحلال قرار گرفته تا جایی که شاید این تیم نتواند در فصل نوزدهم لیگ برتر شرکت کند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: کل بودجه این تیم برای جذب بازیکن نزدیک به ۷۰ میلیارد ریال بوده که پیش گرفتن این روند ما را به عنوان ارزان‌ترین تیم لیگ معرفی می‌کند.

فراز کمالوند افزود: در بین بازیکنانی که به خدمت گرفته شدند ۷۰ تا ۸۰ درصد آنها قراردادهایی بین ۲ تا ۴ میلیارد ریال دارند و تنها سه تا چهار قراردادی گران‌تر از سایر بازیکنان قرارداد دارند.

وی ادامه داد: این تیم از حدود ۴۰ روز پیش کار خود را شروع کرده و پس از تست گیری بازیکنان مد نظر را با توجه به شرایط باشگاه جذب کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: در این زمینه نهایت تلاش‌ها بر این بوده که با توجه به کاهش بیش از ۳۵ درصدی بودجه، تیم خوبی روانه مسابقات لیگ برتر کنیم.

وی گفت: با تمام تلاش‌هایی که صورت گرفته تاکنون هیچ پولی به مجموعه پارس جنوبی تزریق نشده که این مساله باعث نگرانی کادر فنی و بازیکنان است.

کمالوند ادامه داد: این در حالی است که پارس جنوبی جم به مسابقات لیگ برتر نزدیک شده و با این روند نمی دانم چه سرنوشتی در انتظار پارس جنوبی است و انتظار داریم مسئولان هر چه سریع‌تر فکری به حال این تیم کنند.

وی افزود: این تیم همه دغدغه و دلخوشی مردم استان بوشهر و بویژه شهرستان جم است و دوست نداریم با روندی که پیش می‌رود در آستانه انحلال قرار گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر