پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۱۰۰
يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰

فکرشهر: دوربرگردان مسیر بزرگراه گناوه به دیلم حدفاصل روستای مال قاید به نقطه حادثه خیز و خطرناک تبدیل شده و باید اصلاح شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، امام جمعه گناوه روز یکشنبه در دیدار با رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان گفت: از ابتدای احداث دوربرگردان به مسئولین گوشزد کردیم که اصولی و مهندسی انجام نشده و با توجه به تلفات رخ داده در این نقطه باید برای پیشگیری از هرگونه حادثه ناگوار هر چه زودتر چاره اندیشی شود.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: در این مسیر باید تا چه زمان شاهد حوادث و تلفات جانی باشیم که مسئولان به فکر بیافتند.

وی گفت: جاده کمربندی گناوه به سمت مرقد سیدرضا از محورهای پرتردد و خطرناک است که با توجه به وضعیت نامناسب تنها پل در این محور باید یک طرفه یا چاره دیگری اندیشیده شود.

امام جمعه گناوه بیان کرد: جاده گناوه به سمت مال قاید و مرقد سیدرضا علائم راهنمایی و رانندگی کافی ندارد و باید مدنظر قرار گیرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گناوه گفت: یکی از برنامه‌های این اداره راه اندازی باند دوم جاده کمربندی گناوه است که می‌طلبد معارضانی که در این مسیر زمین دارند برای پیشرفت شهر و توسعه راه های منطقه همکاری و مساعدت کنند.

ابوالحسن علوی افزود: خط کشی جاده‌های شهرستان بزودی انجام می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر