پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۱۸۴
سه‌شنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶

فکرشهر: ۲ دفتر پیشخوان دولت در حوزه خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر روز سه شنبه در شهرهای کلمه و تنگ ارم شهرستان دشتستان راه اندازی شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، مدیر دفتر خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در آیین راهاندازی این دفاتر گفت: دفاتر پیشخوان خدمات دولت با هدف کاهش تصدی‌گری دولت ایجاد شده که شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر نیز در این ارتباط بخشی از فعالیت‌های غیر حاکمیتی خود را با راه اندازی دفاتر پیشخوان به بخش غیردولتی واگذار کرده است.

محمدرضا محمدی باغملایی افزود: راه اندازی دفتر پیشخوان خدمات الکترونیک گامی مؤثر در جلب رضایت مردم و رفاه حال شهروندان است.

وی بیان کرد: این دفاتر با تسریع و تسهیل ارائه خدمات الکترونیک به مردم بخش قابل توجهی از مراجعات مشترکان به شرکت برق را کاهش داده و در چنین شرایطی آنها می‌توانند در نزدیک ترین دفتر خدمات مرتبط با شرکت برق را انجام دهند.

محمدی باغملایی یادآور شد: با راه اندازی دفاتر پیشخوان دولت در شهرهای تنگ ارم و کلمه متقاضیان و مشترکان برق در این شهرها از این پس می‌توانند علاوه بر اداره برق با مراجعه به دفتر پیشخوان دولت، خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر را دریافت کنند.

وی بیان کرد: ثبت درخواست انشعاب جدید، افزایش، کاهش، ادغام و تفکیک انشعابات موجود، درخواست استفاده از کد خانوار، درخواست تمدید مجوزها و تسویه حساب را از جمله خدمات قابل ارائه شرکت توزیع برق در دفاتر پیشخوان دولت است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر