پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۵۳۵
چهارشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵

فکرشهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: برای پنجمین سال پیاپی، استان بوشهر رتبه برتر فعالیت‌های قرآنی کشور را کسب کرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی برای توسعه فعالیت‌های قرآنی در استان بوشهر صورت گرفته و این استان در عرصه فعالیت‌های قرآنی دارای جایگاه بسیار خوبی است.

وی اضافه کرد: سازمان دارالقرآن‌الکریم کشور ارزیابی خود را از عملکرد قرآنی استان‌ها در سال ۹۷ اعلام کرده است که اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر رتبه دوم برترین استان فعال قرآنی کشور را کسب کرده است.

سروستانی ادامه داد: ارزشیابی و رتبه‌بندی عملکرد ادارات تبلیغات اسلامی استان‌ها هر سال توسط سازمان دارالقرآن‌الکریم انجام می‌شود و اسامی هفت استان با عملکرد موفق در فعالیت‌های قرآنی در پنج محور  اعلام می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: بر اساس این ارزیابی، استان‌های یزد، بوشهر، اردبیل، مازندران و کرمان عنوان استان‌های برتر و استان‌های تهران و مرکزی به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شدند.

وی افزود: این ارزیابی در دو محور کلی مدیریت راهبردی امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان و مدیریت و برنامه‌ریزی عملیاتی و تخصصی انجام شده است.

سروستانی بیان کرد:‌ این ارزیابی در پنج محور شامل مدیریت راهبردی امور قرآنی، برنامه‌ریزی، نظارت و توسعه تعاملات، توسعه کمی و کیفی آموزش‌های قرآنی، فضاسازی قرآنی و اجرای برنامه‌های تبلیغی و ترویجی و توسعه و ساماندهی مشارکت‌های مردمی و اجرای برنامه‌های حمایتی و نظارتی در قالب شاخص‌های استاندارد انجام شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر