جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۵۸۸
جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۸

فکرشهر:  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج از برگزاری همایش استانی سرودهای قرآنی خبر داد و گفت: برای اولین بار یادواره شهدای دانشجو در سطح شهرستان برگزار می شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، اشکان معصومی اظهار داشت: یکی از رویکردهای خوب این دانشگاه اجرای برنامه های فرهنگی در سطح شهرستان با مشارکت دیگر دستگاههای اجرایی است.

وی از برگزاری اردوهای جهادی دانشجویی و اساتید در روستای محروم شهرستان برای اولین بار خبر داد و افزود: تلاش داریم با مشارکت دانشجویان یک منزل مسکونی برای سیل زدگان در استان خوزستان احداث کنیم.

معصومی با بیان اینکه همایش استانی سرودهای قرآنی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار می شود، گفت: آذر ماه سال جاری برای اولین بار یادواره شهدای دانشجو در سطح شهرستان برگزار می شود.

وی یادآور شد: بر اساس تفاهم نامه صورت گرفته با مرکز فنی و حرفه ای بزودی مرکز مدیریت مهارت و مشاوره افتتاح و راه اندازی می شود.

معصومی خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های دانشگاه درآمد زایی غیر شهریه ای می باشد که درهمین راستا احداث گلخانه و کشت گیاهان دارویی و کنارستان در دستور کار قرار گرفته و مجوز اولیه نیز اخذ شده است.

وی تصریح کرد: برای رفاه حال دانشجویان تفاهم نامه ای با برخی با بانک های شهرستان منعقد شده که بر این اساس دانشجویان معادل شهریه از بانکها به صورت قرض الحسنه وام دریافت می کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر