جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
معاون عمرانی استانداری بوشهر در گفت و گوی اختصاصی با «فکرشهر»:
فکرشهر ـ محمد محمدزاده فرد: معاون عمرانی استانداری بوشهر گفت: هنوز مشخص نیست چه پروژه هایی در استان، در هفته دولت افتتاح خواهد شد...
کد خبر: ۵۹۰۳۸
سه‌شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶

فکرشهر ـ محمد محمدزاده فرد: معاون عمرانی استانداری بوشهر گفت: هنوز مشخص نیست چه پروژه هایی در استان، در هفته دولت افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد.

مهرداد ستوده در پاسخ به «فکرشهر» درباره پروژه هایی که قرار است در هفته دولت کلنگ زنی یا افتتاح شوند، اظهارداشت: هنوز به دلیل این که معلوم نیست کدام پروژه ها به اتمام می رسند، مشخص نیست که کدام یک افتتاح می شوند و تا هفته آینده، این طرح ها توسط دفتر فنی اعلام خواهند شد.

ستوده در حاشیه تور رسانه ای استان بوشهر، در پاسخ به سوال دیگر «فکرشهر» که چند پروژه شاخص در این هفته برای افتتاح یا کلنگ زنی وجود دارد، اظهار داشت: پست فوق توزیع برق کنگان اگر تمام شود پروژه بسیار خوبی است، اما ما تمرکزمان بر روی آبشیرین کن ها و سدهایی است که در سطح استان در دست ساخت داریم.

وی ادامه داد: سد «کلمه» و سد «اخند»، از جمله سدهایی است که پیشرفت بسیار خوبی داشته اند و با وجود این که تازه شروع شده اند امیدواریم اگر اعتبارات به موقع برسند، هفته دولت سال آینده آن ها را افتتاح کنیم و این بی سابقه است که سدی را یک ساله کلنگ زنی و افتتاح کرد.

ستوده درباره وضعیت آب شیرین کن ها که دیگر سوال «فکرشهر» بود هم گفت: آبشیرین کن های آب پخش و بوشهر پیشرفت خوبی داشته و در هفته دولت سال آینده افتتاح می شوند.

معاون عمرانی استانداری بوشهر اضافه کرد: آبشیرین کن دلوار و آبشیرین کن شهری روستایی عسلویه را هم شروع کرده ایم و باید این توضیح را اضافه کنم که شروع کردن کار آبشیرین کن بسیار سخت است، چون باید در ابتدا مجوز تخصیص آب را گرفت و پس از آن سرمایه گذاری را پیدا کرد که بنیه مالی قوی داشته باشد تا وسط کار از لحاظ مالی کم نیاورد.

وی ادامه داد: به مباحث بالا باید تحریم ها و فیلترهای «آر اُ» را هم اضافه کرد که باید برسد و این مسائل کار را لنگ می کند، اما با این وجود ما هر دو هفته یک بار، جلسه کنترل پروژه های آب را در دفتر استاندار با حضور مسوولین آبی و مدیریت بحران داریم، امیدمان این است که بتوانیم پروژه را به موقع جلو ببریم.

آخرین سوال «فکرشهر» از ستوده، درباره وضعیت آب شیرین کن هایی که قرار است در دشتستان احداث شوند بود که معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: از وضعیت و روند آبشیرین کن وحدتیه راضی نیستیم و تذکرات لازم را داده ایم، آبشیرین کن 17 هزار مترمکعبی برازجان نیز در بوشهر، محل آن جانمایی شده و با توجه به اعلام آمادگی دو شرکت بزرگ برای عقد قرارداد، به زودی کار آن شروع می شود، ولی زمان افتتاح آن مشخص نیست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر