پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۴۵۹
شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۴:۰۷

فکرشهر: امام جمعه موقت عسلویه گفت: انبار روباز گوگرد در عسلویه سلامت مردم را به خطر انداخته است.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام شیخ مصطفی بدری در نماز جمعه عسلویه با تبریک روز بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک اظهار داشت: این روز را به پزشکان زحمت کش شهرستان تبریک عرض می کنم که در این عرصه به مردم خدمت می کنند.

وی با گرامی داشت هفته دولت و ادای احترام به شهیدان رجایی و باهنر اضافه کرد: این هفته بهانه‌ای است تا خدمات دولت به اطلاع مردم برسد و مسئولان فعالیت‌های خود را به مردم گزارش دهند.

امام جمعه موقت عسلویه با اشاره به دیدار هیئت دولت با رهبر انقلاب بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند برای جلوگیری از مفاسد اقتصادی باید نظام بانکی اصلاح شود تا هم تورم کم شود و هم نظارت بر بانک ها بیشتر شود.

وی تصریح کرد: در صورتی که این زیرساخت‌ها درست نشود مشکلات حل نمی‌شود. باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب عملی شود. فقط این فرمایشات را می‌شنوند ولی عمل نمی‌کنند.

امام جمعه موقت عسلویه به انبار روباز گوگرد در عسلویه اشاره کرد و گفت: بعضی انگار نمی‌دانند که این گوگردها آلودگی زیاد به وجود می‌آورد و آن را در محیطی سرباز رها می‌کنند. انگار متوجه نیستند که اینجا موجود و انسان زندگی می کند.

وی با تبریک عید غدیر ادامه داد: در آخرین حج و آخرین سفر پیغمبر در سرزمین غدیر به پیامبر وحی شد که پیام غدیر و ولایت حضرت علی را به مردم اعلام کند و اگر آن را اعلام نکند رسالت ۲۳ ساله خود را انجام نداده است.

بدری افزود: غدیر دو مسئله دارد؛ اعلام اصل ولایت و دیگری معرفی مصداق ولی هر دو در غدیر مشخص شد. پیامبر عقل کل و فخر رسل است، مگر می شود این دین و انقلاب نو پا را بدون سرپرست و جانشین رها کند؟ پیامبری که اگر برای یک  مدت کوتاه شهر را ترک می کرد برای خود جانشین تعیین می کرد.

وی اضافه کرد: غدیر واضح ترین اعلان بود. اگر غدیر فراموش نمی‌شد عاشورا اتفاق نمی‌افتاد. باید تبلیغ می‌کردیم و غدیر را معرفی می‌کردیم. برکات غدیر را معرفی می‌کردیم. همه ما وظیفه داریم غدیر را معرفی کنیم.

امام جمعه موقت عسلویه اظهار داشت: برخی فقط نکات اخلاقی غدیر را معرفی کردند، برخی سکوت کردند و برخی به اختلافات دامن زدند. این جریان درفتنه ۸۸ هم اتفاق افتاد و عده ای سکوت کردند در حالی که اهل قلم بودند و تریبون داشتند از ولایت دفاع نکردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر