پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۹۷۶
دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹

فکرشهر: معاون سازمان حراست و رییس حراست شرکت ملی نفت ایران از تاسیسات پایانه نفتی خارگ بازدید کرد.

 به گزارش فکرشهر از پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، در نشستی که پس از این بازدید برگزار شد، عباس اسدروز ـ مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ـ در سخنانی به ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت در رابطه با فعالیت های فنی و عملیاتی و نقش حساس آن در صنعت نفت پرداخت و گفت که شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان یک شرکت فنی، تخصصی و حرفه‌ای در حوزه‌های دریافت، ذخیره‌سازی، اندازه‌گیری، صادرات، ارائه خدمات آزمایشگاهی، ماموریت اصلی آن  کمک به پشتیبانی و تداوم پایدار تولید نفت و گاز کشور است.

مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران با اشاره به اقدامات مثبت صورت گرفته در حوزه فنی و عملیاتی این شرکت تصریح کرد: ساخت بازوی بارگیری، کارت اندازه گیری، تعمیرات MBC دریایی و تعمیرات تخصصی و اساسی در پایانه های نفتی ایران به دست توانمند کارکنان خدوم و توانای ایران اسلامی صورت گرفته است.

در این نشست، سید محمد جواد موسوی ـ رییس پایانه نفتی خارگ ـ ضمن خوش آمدگویی از عملکرد حراست شرکت پایانه ها ابراز رضایت کرد و گفت: کار حراست در جزیره خارگ متفاوت تر از سایر حراست ها است که توانسته این وظیفه را به خوبی انجام دهد.

در ادامه این نشست، معاون حراست صنعت نفت و رییس حراست شرکت ملی نفت ایران در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، نماد مقاومت برای خارگ را شایسته این منطقه دانست و کارکنان صنعت نفت در خارگ را مظهر ایثار و مقاومت و فداکاری نفت عنوان نمود.

شریعت در ادامه به نقش مهم حراست در صنعت نفت پرداخت و افزود: برنامه های حراست در راستای سیاست های وزارت نفت برنامه ریزی، تدوین و اجرا می شود.

رییس حراست شرکت ملی نفت ایران در ادامه اظهارداشت: شرایط کنونی همانند شرایط هشت ساله دفاع مقدس است و تمامی همکاران باید در یک صف و جبهه با اتحاد کامل به اهداف صنعت نفت در راستای سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کمک کنیم.

وی همچنین نیروی انسانی را سرمایه اصلی شرکت بیان کرد و صیانت از آن را از وظایف اصلی حراست عنوان نمود و حراست را پشتیبان، همراه و حامی کارکنان دانست.

شریعت از تلاش های کارکنان حراست و شرکت پایانه های نفتی ایران در جهت نیل و تحقق اهداف صنعت نفت قدردانی و تشکر نمود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر