جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۰۱۰۰
پنجشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹

فکرشهر: مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: مقاومت در حال نتیجه است و نتیجه آن را در برخی کشورهای اروپایی می‌بینیم که آنها به تحرک افتاده‌اند.

به گزارش فکرشهر از مهر، عادل دهدشتی عصر چهارشنبه در آئین معارفه معاون فرماندار دشتی با بیان اینکه در حال حاضر کشور در عرصه بین المللی در تنگنا قرار دارد و دشمنان با تحریم‌های متعدد تلاش دارند درآمد ارزی کشور را کاهش دهند، اظهار داشت: بخش زیادی از فشارها که در حوزه اقتصادی بر دوش مردم است بر اثر همین تحریم‌ها است.

وی افزود: در حوزه سیاست خارجی از سال ۵۷ تا کنون انقلاب اسلامی حرف‌ها و گفته‌های زیادی داشته است.

دهدشتی ادامه داد: در حوزه سیاست خارجی با صلابت و اقتدار حرفمان را زدیم و گفتمان را به منصه ظهور رسانده‌ایم به هر جا نیاز به مذاکره بوده انجام داده‌ایم.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه داخلی نیز از سال ۹۶ بعد از اعتراضات دی ماه که در کشور شکل گرفت تصورات آمریکا این بود که ایران در حال فروپاشی است ولی به برکت مقاومت مردم و فرهنگ عاشورایی بار دیگر دشمنان شکست خوردند.

دهدشتی با بیان اینکه این دو سال اخیر برای مردم و مسئولین سخت سپری شد، گفت: مقاومت در حال نتیجه است و نتیجه آن نیز در برخی کشورهای اروپایی می‌بینیم که آنها به تحرک افتاده‌اند.

وی ادامه داد: در زمینه اقتصاد مقاومتی نیز اقدامات ارزشمندی بر اساس منویات مقام معظم رهبری در کشور شکل گرفته است.

دهدشتی خاطرنشان کرد: علیرغم همه مشکلات و تحریم‌ها کارهای خوبی در سطح استان شکل گرفته و در سفر هیئت دولت به این استان بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های عمرانی استان مصوب شده که اعتبارات برخی از این پروژه‌ها نیز تخصیص یافته است.

وی گفت: در هفته دولت امسال نیز بالغ بر هزار ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در سطح استان افتتاح و کلنگ زنی شد.

دهدشتی یادآور شد: باید با مردم صادق باشیم آنها سختی‌ها را تحمل می‌کنند ولی اختلاف طبقاتی، بی عدالتی و فساد را نمی‌پذیرند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری با تقدیر از نگاه ارزشمند فرماندار دشتی به طرح‌های اقتصادی، عمرانی و نشست‌های متعدد با مردم خاطر نشان کرد: فرماندار دشتی بر اساس ارزیابی صورت گرفته وزارت کشور رتبه اول استان به خود اختصاص داده است.

وی خاطر نشان کرد: وحدت و همدلی خوبی بین نماینده، فرماندار، امام جمعه و همه مسئولین وجود دارد و همین عامل باعث شده روند توسعه شهرستان ملموس باشد.

دهدشتی از تلاش‌های احسان رزمی نیا در سمت معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتی تقدیر کرد و گفت: حیدر منصوری از نیروهای توانمند، جوان شهرستان است و همان طور که در حوزه عمرانی موفق بوده با کارنامه درخشانی از ایشان سراغ داریم قطعاً در این حوزه نیز موفق خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: روح الله قلی زاده نیز از نیروهای متخصص در حوزه عمرانی هست که با توجه به توانمندی که از ایشان سراغ داریم برای شهرستان قطعاً مفید و مثمر ثمر خواهد بود.

در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های احسان رزمی نیا و حیدر منصوری در سمت‌های معاونت سیاسی و عمرانی فرمانداری دشتی، روح الله قلی زاده تنگستانی و حیدر منصوری به سمت معاونین جدید برنامه ریزی و امورعمرانی و سیاسی امنیتی و انتخابات فرمانداری دشتی معرفی شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر