جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۰۱۷۳
جمعه ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲

فکرشهر: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر گفت: نبود مهارت رانندگی و سرعت بالا جان نوجوان بوشهری را گرفت.

به گزارش فکرشهر، قدرت الله کشکولی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا  افزود: شب گذشته در خیابان خلیج فارس ( ساحلی شهر بوشهر) پسر ۱۷ ساله‌ای که راننده یک دستگاه خودرو پژو پارس بود به علت نداشتن مهارت رانندگی و سرعت زیاد جان خود را از دست داد.

وی بیان کرد: این حادثه در خط غربی این خیابان و حد فاصل دو دوربین ثبت تخلف در حالی رخ داد که راننده هنگام عبور از دوربین سرعتش مجاز بوده، پس از عبور از دوربین سرعتش افزایش می‌یابد.

 کشکولی ادامه داد: افزایش سرعت باعث شد تا وی نتواند خودروی خود را کنترل کند و ابتدا به جدول وسط خیابان و سپس به درخت و تیر برق برخورد و در دم جان می‌سپارد.

وی یادآور شد: حداکثر سرعت در خیابان خلیج فارس ۶۰ کیلومتر بر ساعت است که این راننده با توجه به نرسیدن به سن قانونی گواهینامه نداشته بدین معنی که به قوانین و مهارت رانندگی آشنا نبوده است.

کشکولی تصریح کرد: بحثی در فضای مجازی مطرح شد که یک خودرو پیش از این راننده هنگام نزدیک شدن به سرعت کاه سرعتش را کم کرده و باعث حادثه برای این خودرو شده که چنین چیزی صحت ندارد چراکه خودرویی جلو آن نبوده و خودروی آسیب دیده با هیچ خودروی دیگری برخورد نداشته است.

کشکولی ادامه داد: در ۲ ماه گذشته که دوربین‌های ثبت تخلف در خیابان خلیج فارس بوشهر نصب شده تصادف منجر به فوت در این مسیر گزارش نشده که این امر به منزله رویکرد خوب و پیشگیرانه دوربین ها است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر