شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۰۲۹۱
دوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۹

فکرشهر: مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت:‌ ۹۱ مرکز نیکوکاری در استان راه اندازی شده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری امیرالمومنین (ع) روستای نظر آقا شهر سعدآباد اظهار داشت: مردم استان بوشهر همواره در کارهای نیک و کمک به هم‌نوعان تلاش و جدیت بالایی دارند.

وی با بیان اینکه امروز نودویکمین مرکز نیکوکاری در استان بوشهر اه‌اندازی شده است، خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این مراکز نیکوکاری در محلات مختلف شهرها و روستاها نقش مهمی در کمک به مردم و رفع مشکلات آنها دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به نقش مراکز نیکوکاری در محلات مختلف خاطرنشان کرد: واگذاری امورات مردم به مردم و سرعت بخشیدن ارائه خدمات به نیازمندان از مهمترین اهداف ایجاد مراکز نیکوکاری است.

وی با اشاره به حمایت ۹۱ مرکز نیکوکاری از بیش از شش هزار خانوار نیازمند و مددجو در استان بوشهر تاکید کرد: این مراکز به صورت نقدی و غیرنقدی کمک‌هایی را به مددجویان ارائه می‌کنند.

لطفی با اشاره به نقش مراکز نیکوکاری در شناسایی و توانمندسازی نیازمندان هر محله و منطقه اضافه کرد: کمک‌هایی که از طریق مراکز نیکوکاری جمع آوری می‌شود صرفاً برای مددجویان کمیته امداد نیست و تمام نیازمندان منطقه را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه کمیته امداد تنها نقش پشتیبانی و نظارت از مراکز نیکوکاری را دارد، افزود: با هدف کاهش فقر و رفع نیاز محرومان و هدایت نیازمندان به سمت خودکفایی دنبال افزایش مراکز نیکوکاری هستیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر