پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۰۴۳۷
پنجشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۰

فکرشهر: مدیرکل کمیته امداد ‌بوشهر از پرداخت هزینه تحصیلی و نوشت‌افزار به دانش‌آموزان زیرپوشش این نهاد خبر داد و گفت: تاکنون ۶ هزار ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان مددجو‌ ۱۵ میلیارد ریال کمک هزینه تحصیلی و نوشت‌افزار دریافت کرده‌اند.

به گزارش فکرشهر، احمد لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با بیان اینکه توجه به برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی افراد تحت پوشش کمیته امداد در اولویت این نهاد است اظهار داشت: کمیته امداد طرح‌های مهمی در عرصه اجرای برنامه‌های فرهنگی، تربیتی، آموزشی دانش آموزان و خانواده‌های مددجو تدوین و عملیاتی کرده است.

وی، با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها از اول شهریور ماه آغاز شده و تا 10 مهرماه ادامه دارد خاطر نشان کرد: مردم خیرونیکوکار استان بوشهر در مرحله نخست این جشن مشارکت قابل توجهی داشتند و کمک‌های نقدی و کالایی مورد نیاز دانش آموزان خود را ارائه کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون 10 میلیارد ریال از کمک‌های مردمی جذب شده است تصریح کرد: در اجرای جشن‌ عاطفه‌ها تاکنون خیران استان بوشهر 10 میلیارد ریال تحویل پایگاه‌های جمع آوری کمک رسانی کرده‌‌اند که در قالب کمک‌های نقدی و کالایی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر با بیان اینکه شش هزار و 200 دانش آموز استان بوشهر از خدمات کمیته امداد بهره‌مند است افزود: برای هر نفر از این دانش آموزان مبلغ 80 هزار تومان کمک هزینه تحصیلی به حساب آنان واریز شد.

لطفی با بیان اینکه کمک‌های خیران در اختیار دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد قرار داده شد گفت:تاکنون شش‌هزار 200 نفر از دانش آموزان مددجوی این استان 15 میلیارد ریال کمک هزینه تحصیلی و نوشت‌افزار، کیف، کفش و سایر ملزومات تحصیلی دریافت کرده‌اند.

وی، از اجرای مرحله دوم جشن عاطفه‌ها خبر داد و بیان کرد: جشن دوم عاطفه‌‌ها 10 مهرماه در مدارس استان بوشهر برگزار می‌شود ودانش آموزان خیر و نیکوکاران با حضور در مدارس کمک‌های خود را برای دانش آموزان مددجو تحویل مدیران مدارس می‌دهند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر تصریح کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده برای هر دانش آموز معادل 300 هزار تومان بسته‌ تحصیلی در قالب پوشاک، کفش، کیف و لوازم التحریر تحویل می‌شود.

لطفی تاکید کرد: هیچ دانش‌آموز مددجو بدون کمک هزینه، لباس، ملزومات تحصیلی، کفش و کیف جدید به مدرسه نمی‌رود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر