شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۰۴۷۲
جمعه ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸

فکرشهر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: بیش از ۱۵۰ واحد ساخته‌شده توسط سپاه استان بوشهر ویژه مددجویان کمیته امداد در هفته دفاع مقدس به آنان واگذار می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد لطفی اظهار داشت: ساخت واحدهای مسکونی ویژه مددجویان یکی از رسالت‌ها و مأموریت‌های کمیته امداد است و در همین راستا بیش از هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان این نهاد ساخته می‌شود.

لطفی با اشاره به اینکه بیش از ۱۵۰ واحد مسکونی مددجویی که توسط سپاه ساخته‌شده در هفته دفاع مقدس به مددجویان کمیته امداد واگذار می‌شود افزود: با تسریع در تکمیل طرح‌های ساخت مسکن مددجویی توسط سپاه استان بوشهر پیش‌بینی می‌شود واحدهای مسکونی مددجویی تحویلی در هفته دفاع مقدس به ۲۰۰ واحد افزایش یابد.

وی زیربنای هرکدام از واحدهای مسکونی مددجویی را ۵۰ مترمربع دانست و تصریح کرد: برای ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی مددجویی یادشده توسط سپاه استان بوشهر افزون بر ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است

لطفی تصریح کرد: نهضت ساخت مسکن مددجویی با همکاری نهادها و دستگاه‌های اجرایی آغازشده که بر اساس برنامه‌ریزی تا دو سال آینده هیچ مددجوی کمیته امداد نباید از مشکل مسکن در عذاب باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر بیان کرد: سپاه علاوه بر اجرای مأموریت‌های ذاتی خود در امر رفع محرومیت همکاری می‌کند که یکی از خدمات این نهاد انقلابی، ساخت مسکن مددجویی کمیته امداد است.

لطفی از تکمیل و واگذاری واحدهای مسکن مددجویی در دست‌ساخت خبر داد و گفت: از سال گذشته با مشارکت سپاه و استانداری بوشهر ساخت بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در شهرها و روستاهای استان بوشهر آغازشده که حداکثر تا بهمن‌ماه امسال بخش عمده‌ای از آن‌ها به مددجویان کمیته امداد واگذار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر