جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۰۵۷۰
يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹

فکرشهر: سرمربی تیم فوتبال ساحلی دریانوردان بوشهر گفت: مسئولان استان بوشهر از تیم فوتبال ساحلی دریانوردان در لیگ برتر حمایت کنند تا سال آینده قهرمان شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عباس طبیب‌نژاد شامگاه شنبه بعد از بازی در تیم مقاومت گلساپوش یزد اظهار داشت: از سوی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی در خواست حمایت شده بود ولی من شرافتم را نمی‌فروشم و حمایت تیم دریانوردان همین بود.

وی تصریح کرد: تیم فوتبال ساحلی دریانوردان بوشهر پنج عنوان قهرمانی در لیگ برتر در کارنامه خود دارد ولی ما را تکه تکه کردند و از تیم دریانوردان حمایت نشد که امشب این نتیجه رقم خورد.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی دریانوردان بوشهر بیان کرد: همواره یک طرف مسابقه برد و یک سوی دیگر باخت است، چند سال تیم دریانوردان قهرمان لیگ برتر بود امسال این قهرمانی نصیب تیم مقاومت گلساپوش یزد شد.

طبیب‌نژاد با تبریک قهرمانی تیم مقاومت گلساپوش یزد خاطرنشان کرد: تیم دریانوردان بوشهر از اول فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی حمایت نشد و با تلاش توانستم سهمیه تیم دریانوردان بوشهر در رقابت‌های لیگ‌برتر را حفظ کنم.

تیم دریانوردان بوشهر در هفته پایانی لیگ برتر رقابت‌های فوتبال ساحلی هشت بر یک در برابر تیم مقاومت گلساپوش یزد در زمین ساحلی بوشهر شکست خورد و با ۲۶ امتیاز در جایگاه هفتم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال ساحلی قرار گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر