جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: پس از گذشت 8 ماه از سرپرستی جواد لقمان زاده بر فرمانداری دشتستان، سرپرست جدید برای فرمانداری این شهرستان منصوب شده است...
کد خبر: ۶۰۶۰۷
يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳

فکرشهر: پس از گذشت 8 ماه از سرپرستی جواد لقمان زاده بر فرمانداری دشتستان، سرپرست جدید برای فرمانداری این شهرستان منصوب شده است.

به گزارش فکرشهر، فتح الله نوروزی که پیش از این فرماندار کنگان بوده، امروز ـ یکشنبه، 24 شهریورماه 1398 ـ به عنوان سرپرست فرماندار دشتستان منصوب شده و قرار است فردا ـ دوشنبه، 25 شهریورماه ـ در شورای اداری شهرستان که با حضور استاندار برگزار خواهد شد، حکم خود را دریافت کرده و معارفه شود.

به گزارش فکرشهر، نوروزی جایگزین لقمان زاده می شود که از بهمن ماه 1397 و با رفتن ارسلان زارع به استانداری گیلان، با حفظ سمت معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری دشتستان، سرپرست این فرمانداری هم بود و به نظر می رسد رایزنی ها برای انتصاب وی به عنوان فرماندار ناکام مانده است.

فتح الله نوروزی، متولد بخش ریگ شهرستان گناوه است. وی، کارشناس ارشد مدیریت و برنامه ریزی دارد و اولین سابقه مدیریت خود را سال 79 در دوران اصلاحات با معاونت آموزش و پرورش خارک تجربه کرده؛ سال 81 تا 87 به عنوان رئیس آموزش و پرورش خارگ حضور داشته و از سال 87 هم به شبانکاره آمده و به تدریس مشغول بوده است. نوروزی در شهریور 93 به عنوان معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان گناوه معرفی شد و خردادماه 1394 به عنوان فرماندار جم؛ و از 20 دی ماه 1396 نیز به عنوان فرماندار کنگان به فعالیت مشغول بوده و از فردا، دوشنبه، نیز به عنوان سرپرست فرمانداری دشتستان ـ بزرگ ترین شهرستان استان بوشهر ـ کار خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش «فکرشهر» و طبق شنیده ها، سید علی پاکنژاد، فرماندار گناوه، جایگزین نوروزی در کنگان خواهد شد و غلامرضا مهرجو هم به فرمانداری گناوه منصوب می شود؛ هر چند این انتصابات هنوز تایید رسمی نشده است.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
-
|
دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲
چرا نگذاشتند دکتر لقمان زاده مدیر بومی و دلسوز دشتستان فرماندار شود؟ آخر این فرمانداران غیربومی چه گلی بر سر این شهر زده اند .
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر