سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۰۷۹۹
پنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۳

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: در دولت تدبیر و امید تعداد شهرهای استان بوشهر از ۳۷ شهر به ۴۰ شهر افزایش‌یافته است.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند ظهر پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران در عسلویه اظهار داشت: شهرداری بیدخون در شهرستان عسلویه با حضور معاون وزیر کشور افتتاح شد.

وی تصریح کرد: معاون عمرانی وزیر کشور نگاه خاصی در ارتقاء روستاها به شهر با در نظر گرفتن شاخص‌های لازم برای ایجاد توسعه پایدار دارد که موردتقدیر و سپاس است.

گراوند بابیان اینکه زیرساخت‌های توسعه پایدار در نقاط شهری و روستایی موردتوجه ویژه قرار دارد گفت: بیدخون دارای شاخص‌ها و زیرساخت‌های لازم شهری است به‌گونه‌ای که این شهر تازه تأسیس با داشتن ظرفیت‌ها و قابلیت‌های مهم شهری احساس می‌شود قدمت آن به‌اندازه شهرهای نخل‌تقی و عسلویه می‌رسد.

استاندار بوشهر افزود: امید است مسئولان شهرستان عسلویه بتوانند با همین شیوه، عشق و علاقه‌ای که در حوزه توسعه و آماده کردن زیرساخت‌ها دارند شاخص‌ها را تداوم دهند و ما هم در حد توان و مقدورات کمک، حمایت و پشتیبانی می‌کنیم و از تلاش و پیگیری نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر، فرماندار و امام‌جمعه عسلویه در ارتقاء بیدخون به شهر قدردانی می‌کنم.

وی در بخش دیگر از سخنان خود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و قدردانی از رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس اظهار داشت: امروز امنیت، آسایش و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران مدیون رشادت‌ها، فداکاری‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس و پایداری و استقامت ملت ایران است.

استاندار بوشهر با تبریک بازگشایی مدارس بر فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای ورود دانش آموزان به کلاس‌های درس تأکید و خاطرنشان کرد: مهیا شدن فضای بانشاط در مدارس یکی از ضروریات است که در بازگشایی مدارس همکاری همه دستگاه‌های اجرایی، خیران و سازمان‌های مردم‌نهاد امری مهم و ضروری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر