چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۰۹۲۳
يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵

فکرشهر: فرماندار شهرستان بوشهر گفت: گره‌گشایی از مشکلات مردم مهم‌ترین راه مقابله با دشمنان است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عباس جمشیدی صبح یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: همه ما دوران دفاع مقدس را  باید قدر بدانیم و در بزرگداشتن این ایام اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

وی اضافه کرد: از همه دستگاه‌ها انتظار می‌رود در سطح شهرستان در بزرگداشت این ایام به گونه‌ای عمل کنند که هر کس وارد شهرستان می‌شود احساس کند که برای دفاع مقدس ارزش گزاری شده است.

جمشیدی خاطرنشان کرد: سیاستمداران آمریکایی از تحریم حداکثری به آرزوهای خود نرسیده‌اند و به سوی فریب‌کاری حداکثری رفته‌اند و با سناریوی اتهام زنی بدون اسناد و مدارک در فضای افکار عمومی و سازمان های بین المللی به دنبال تضعیف جمهوری اسلامی ایران و فرار از باتلاق بی آبروی سیاست های جنگ طلبی  ابطرشان در منطقه هستند.

فرماندار شهرستان بوشهر تصریح کرد: البته این اتهامات نشان دهنده پیروزی و اقتدار جبهه مقاومت است که محور آن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: هر چند فشار های ناعادلانه استکبار باعث ایجاد سختی‌هایی در پاره‌ای از مواقع شده است ولی مردم شریف ایران با الهام و تاسی از دفاع مقدس عزت‌مند ایستاده‌اند و آن را با وابستگی متعفن گونه معاوضه نمی‌کنند.

جمشیدی با بیان اینکه دفاع مقدس برگ زرینی از همراهی و هم دلی مردم در گذر از شرایط سخت است، افزود: همه ما مدیون  شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های آنها هستیم و امروز وظیفه ماست که در این عرصه که در آن قرار گرفته‌ایم و شاهد این همه هجمه بر علیه کشور هستیم، مسئولانه و صادقانه پای کار باشیم و با عملکرد مطلوب خود مایه اعتماد و رضایتمندی مردم به نظام باشیم.

وی گفت: رزمندگان دفاع مقدس در زمان خود به مطلوب‌ترین شکل با گذر از جان و وابستگی‌ها نقش خود را ایفا کردند و اکنون وظیفه ما است که به عنوان خدمتگزاران ملت نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.

جمشیدی بیان کرد: تجربه دفاع مقدس این را به ما نشان داد که هر گاه کیان کشور مورد تهاجم قرار بگیرد آحاد ملت فارغ از هر وابستگی نژادی، مذهبی و سیاسی با اتحاد به دفاع خواهند ایستاد و امروز که به برکت دفاع مقدس تصور حمله نظامی از دولت های معارض و معاند به ایران محو شده است و جنگ اقتصادی را آغاز کرده‌اند.

وی تاکید کرد: با پای کار بودن ما، مردم در بروز شرایط سخت ضمن داشتن سعه صدر به کمک ما نیز خواهند شتافت. همواره همین گونه بوده است و نمونه آن را در عدم توجه به دستگاه  تبلیغاتی دشمنان در اغفال مردم و جدا کردن آنها از نظام و انقلاب می‌بینیم.

فرماندار شهرستان بوشهر خاطرنشان کرد: در خواست من از همه دستگاه‌های اداری و اجرای شهرستان خدمات‌دهی حداکثری و گره‌گشایی از مشکلات مردم است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر