پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر:
کد خبر: ۶۱۳۴۲
دوشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰

فکرشهر: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: روحانیون نقش مهم و تاثیرگذاری در دوران دفاع مقدس داشتند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سردار غلامعلی کفاش صبح دوشنبه در مراسم تجلیل از کارمندان ایثارگر تبلیغات اسلامی استان بوشهر به نقش مهم همه اقشار به ویژه روحانیون در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس همه اقشار تاثیرگذار بودند.

وی اضافه کرد: روحانیت معظم علاوه بر مشارکت در کارهای فرهنگی در زمینه‌های نظامی هم فعال بودند و از فرماندهان بودند به نحوی که از قائم مقام لشکر گرفته تا رده‌های پایین‌تر به ایفای نقش پرداختند.

کفاش بیان کرد: ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس با از خودگذشتگی و ایثار پیشگام دفاع از آب و خاک کشور شدند و اکنون باید قدردان تلاش های آنان باشیم چراکه امنیت امروز کشور نیز مرهون تلاش های آنان است.

وی به دسیسه‌های دشمن برای سلطه بر جهان اسلام اشاره کرد و افزود: استکبار جهانی به راحتی با استفاده از سیاست تفرقه بینداز و حکومت کن، به راه‌اندازی جنگ‌های مختلف در جهان اسلام مبادرت می‌کند و از وحدت و توسعه دنیای اسلام جلوگیری می‌کند و در این مسیر برخی حاکمان ناآگاه مسلمان مانند آل سعود هم با پیروی از این سیاست باعث ایجاد جنگ و خونریزی بین برادران مسلمان در جهان اسلام می‌شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با بیان اینکه امروز اکثریت جوانان ما در مسیر انقلاب و ولایت قرار دارند، اضافه کرد: دشمن پس از ناکامی در عرصه‌های مختلف اقدام به راه‌اندازی جنگ اقتصادی کرده است که اگر همه ما با بصیرت و ولایتمداری در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی و شعار رونق تولید از ولایت فقیه تبعیت کنیم در این مسیر موفق خواهیم بود.

در این مراسم از حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، سیدعلی پناه محمودی‌نیا، نعمت‌الله عظیمی فرد، سیدجلال سعیدی، هاشم پروند و همچنین از محمد یزدانی به عنوان ایثارگران اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اهداء لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر