جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۴۲۰
سه‌شنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۰

فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: طرح شبکه جمع‌آوری فاضلاب در بافت تاریخی بوشهر دارای پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی است.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالحمید حمزه‌پور ظهر سه‌شنبه در جمع مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: طرح شبکه جمع‌آوری فاضلاب در بافت تاریخی بوشهر تا دهه فجر امسال تکمیل و افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح فاضلاب در بافت بوشهر تخصیص‌یافته است، افزود: روند اجرایی این طرح که با اعتبارات مصوب سفر رئیس‌جمهور بوده، مطلوب است.

حمزه‌پور بیان کرد: طرح شبکه جمع‌آوری در بافت بوشهر در چهار محل قدیمی اجرایی شده است، این بافت که هویت بوشهر محسوب می‌شود برای رونق بخشی به این منطقه، زیرساخت‌های آن در حال اجرا است که شبکه فاضلاب از آن جمله است.

حمزه‌پور اضافه کرد: با تکمیل پروژه فاضلاب در بافت امکان انتقال فاضلاب به وسیله شبکه فراهم می‌شود که نقش مهمی در احیاء بافت و ارتقاء سلامتی ساکنان دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: طول شبکه فاضلاب در بافت تاریخی بوشهر ۳۵ کیلومتراست و همچنین پنج هزار انشعاب فاضلاب در بافت تاریخی بوشهر نصب‌شده است.

وی با بیان اینکه از ۳۵ کیلومتر طرح شبکه داخلی فاضلاب بافت تاریخی بوشهر ۲۷ کیلومتر آن تکمیل‌شده است خاطرنشان کرد: ۸ کیلومتر از شبکه فرعی این طرح به زودی تکمیل و بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده تا دهه فجر امسال طرح شبکه فاضلاب بافت تاریخی بوشهر افتتاح می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر