جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۴۳۰
سه‌شنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵

فکرشهر: اعضای شورای اسلامی شهر برازجان به مناسبت روز آتش نشان و برای تقدیر و تشکر از زحماتشان، سه شنبه 9 مهرماه در سازمان آتش نشانی حاضر شدند.

به گزارش فکرشهر، در ابتدای این حضور، رئیس شورای اسلامی شهر برازجان با مقدس خواندن راه و منش آتشنشانان گفت: در طول انقلاب اسلامی، چه در دفاع مقدس و چه در حوزه های مختلف خدمت رسانی، همواره انسان های زیادی بودند که با فداکاری در راستای اعتلا و سربلندی کشور عزیزمان قدم نهادند و شهید شدند و می بایست همگی در مسیر شهدا حرکت کنیم و در این مسیر استوار و صاحب قدم بمانیم.

محراب بنافی افزود: اقدام شما مقدس است و شباهت به عملكرد رزمندگان دارد و شایسته تقدیر است. امروز به مناسبت روزی كه یادآوری فداكاری های شما در عرصه نجات زندگی و خدمت به مردم است، در جمع شما هستیم و زبانمان از قدردانی عملكرد شما خوبان قاصر است. همچنین جا دارد از عملكرد مهندس عباسی و سایر دست اندر كاران مجموعه آتش نشانی تشكر كنم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر برازجان نیز، سازمان آتش نشانی را یکی از مهم ترین بخش های شهرداری برازجان قلمداد کرد و افزود: تبریك به نیروهای آتشنشانی كه در یكی از مهم ترین سازمان های شهرداری خدمت رسانی می كنند و الحق جزو زحمتكش ترین نیروها به حساب می آیند.

مهدی نیکنام ادامه داد: بدون شك زحمات شما همانند رزمندگان است، چراكه در هنگام بروز حادثه از جانتان برای خدمت به مردم می گذرید. همچنین جا دارد از زحمات جناب آقای ابوالفتحی در گذشته و در حال حاضر جناب آقای عباسی تشكر كنم. امیدوارم خدمت رسانی در حوزه آتش نشانی و امداد و نجات از سال گذشته بهتر و سطح بالاتری صورت گیرد. این روز را به شما عزیزان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

رئیس کمیسیون اداری مالی شورای اسلامی شهر برازجان نیز، اظهارداشت: آتش نشانان بعد از خدا، امید اول مردم در هنگام بروز حادثه هستند.

وحید مصدق افزود: علت نامگذاری 7 مهر به عنوان روز آتشنشانی و ایمنی، شهادت آتش نشانانی گرانقدری بود كه در سال ١٣٥٩ وقتی که دشمن بعثی به پالایشگاه آبادان حمله هوایی کرد، برای مهار آتش به پالایشگاه رفتند که در حین عملیات خاموش کردن آتش، مجدداً هواپیماهای دشمن اقدام به بمباران پالایشگاه می کنند که منجر به شهادت تعداد زیادی از آتش نشانان می شود.

وی ادامه داد: در اهمیت كار شما بزرگمردان همین بس كه در قرآن كریم در آیه ٣٢ سوره مائده بر ارزش و اهمیت نجات دهندگان حیات در نزد خدا اشاره می كند. شما عزیزان در هنگام بروز حادثه بعد از خداوند امید مردم هستید و جا دارد این روز را صمیمانه تبریك خدمت شما تبریك عرض كنم.

مصدق خطاب به مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری برازجان اعلام كرد: در اجرای اطرح همیار آتش نشان كوشش كنید، چرا كه جامعه برای گسترش فرهنگ پیشگیری قبل از بروز حادثه نیازمند آموزش در سنین پایه است.

ساحل تنگستانی ـ رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر برازجان ـ نیز، این روز را به آتش نشانان تبریک گفت و با ابراز خوشحالی به دلیل حضور در جمع آتش نشانان افزود: قدردان زحمات همه شما بزرگواران هستیم و تمام تلاشمان را برای كمك به حل مشكلاتتان به كار خواهیم بست.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر برازجان، آتش نشانان نیز در این دیدار، به بیان مشكلات و پیشنهاداتشان برای بهبود خدمت رسانی به مردم پرداختند و مهندس عباسی ـ مدیرعامل این سازمان ـ اعلام كرد در حال حاضر اگر برخی تجیهزاتمان به روز رسانی شود، می توانیم در سطح بالاتری به مردم خدمت رسانی كنیم؛ اما این نكته را نباید فراموش كرد كه در حال حاضر نیز با امكانات فعلی به بهترین شكلی كه می توانستیم به مردم خدمت رسانی كرده و می كنیم.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر