پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
به گزارش «فکرشهر»، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های امروز نمازجمعه برازجان ـ 12 مهرماه 1398 ـ، به دو مساله آب و بهداشت و درمان شهرستان دشتستان اشاره کرد که یکی تشکر بود و دیگری گلایه...
کد خبر: ۶۱۵۵۶
جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹

فکرشهر: امام جمعه برازجان از مسوولین استان بوشهر و دشتستان خواست نسبت به وضعیت بغرنج بهداشت و درمان این شهرستان هر چه سریع تر چاره جویی کنند و پاسخگوی مطالبه مردم باشند.

به گزارش «فکرشهر»، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های امروز نمازجمعه برازجان ـ 12 مهرماه 1398 ـ، به دو مساله آب و بهداشت و درمان شهرستان دشتستان اشاره کرد که یکی تشکر بود و دیگری گلایه.

به نوشته روابط عمومی ذفتر امام جمعه، وی، گفت: روز گذشته شاهد تکمیل حفر 11 چاه آب شرب و افتتاح خط اتصال آن به مخزن 15000 متر مکعبی شهر برازجان با حضور معاون وزیر نیرو در امور آب و استاندار محترم بودیم؛ لذا ضمن تشکر از وزارت نیرو، استانداری بوشهر، آب منطقه ای و آبفای استان و شهرستان برای پیگیری و تکمیل طرح فوق الذکر، امید است با افتتاح این پروژه و سایر طرح های مرتبط به آب شهرستان، در سال های آتی مردم ما در هیچ محل و محله مشکل آب شرب پیدا نکنند و این دغدغه کاملا مرتفع شده باشد. 

حجت الاسلام حسن مصلح مساله دیگر شهرستان را، وضعیت بغرنج بهداشت و درمان دشتستان و بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان عنوان کرد و با اشاره به نارضایتی مردم از کمبود تجهیزات و پزشک متخصص مورد نیاز، افزود: نارضایتی مردم از کمبود امکانات به گونه ای است که در همین مدت اخیر، به نقل قول مردم، چند خانم در جریان وضع حمل جان باخته اند. 

وی اضافه کرد: مسوولین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و فرماندار محترم شهرستان نسبت به این مطالبه به حق مردم چاره جویی کنند تا هر روز ما شاهد این گونه حوادث تلخ و تاسف بار نباشیم. 

مصلح در بخش دیگر سخنانش، با اشاره به اعتراضات در عراق، اظهارداشت: تطاهرات مشکوک اخیر عراق که عوامل بیگانه آن را هدایت و مدیریت می کنند، با هدف ایجاد ناامنی و تحت الشعاع قرار دادن همایش عظیم اربعین حسینی است؛ قطعا این اقدامات مذبوحانه ملت عراق و ایران را به هم نزدیک می کند و مردم دو کشور را در برگزاری باشکوه مراسم اربعین مصمم تر می نماید. 

وی افزود: در همین جا عرض تشکر دارم از دوستانی که حدود 10 اتوبوس را جهت اعزام زائرین شهرستان سازماندهی کردند و همگان را به مشارکت در امر بزرگداشت اربعین دعوت می نمایم. 

امام جمعه برازجان با اشاره به هفته نیروی انتظامی نیز گفت: نیروی خدوم و شجاع انتظامی در راستای تامین امنیت مردم تا کنون 13000 شهید و 22000 جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، همه ما باید قدردان زحمات مخلصانه و شبانه روزی عزیزان نیروی انتظامی باشیم و همواره از آنها تشکر نماییم. 

وی اضافه کرد: از پرسنل سبزپوش نیروی انتظامی شهرستان دشتستان نیز به جهت تلاش در مبحث نظم و امنیت قدردانی می کنم. 

اشاره به مناسبت های ملی و مذهبی، از دیگر سخنان مصلح در خطبه های امروز نماز جمعه برازجان بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر