شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرمانده انتظامی دشتستان:
فکرشهر: در حالی که هر روز خبر مسمومیت و مرگ با قرص برنج در دشتستان به گوش می رسد و بیشتر این مرگ ها و مسمویت ها هم در آب پخش و بعد شبانکاره گزارش شده است، فرمانده انتظامي شهرستان دشتستان، امروز از دستگیری عامل فروش قرص های برنج در آب پخش خبر داده است...
کد خبر: ۶۲۷۷۹
دوشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۷

فکرشهر: در حالی که هر روز خبر مسمومیت و مرگ با قرص برنج در دشتستان به گوش می رسد و بیشتر این مرگ ها و مسمویت ها هم در آب پخش و بعد شبانکاره گزارش شده است، فرمانده انتظامي شهرستان دشتستان، امروز ـ دوشنبه 6 آبان ماه 1398 ـ از دستگیری عامل فروش قرص های برنج در آب پخش خبر داده است.

به گزارش فکرشهر و به گزارش پلیس، سرهنگ فرهاد آراوند دقایقی پیش گفت: ماموران پلیس آگاهی فروشنده قرص های غیر مجاز برنج در شهر آب پخش را دستگیر کردند. 

 فرهاد آراوند در این باره اظهار داشت: در پی کسب اخباری مبنی بر اینکه تعدادی از شهروندان در شهر آب پخش به دلیل مسمومیت به وسیله قرص های برنج غیر مجاز در بیمارستان بستری و در نهایت منجر به فوت چند نفر از این عزیزان شده بود، ماموران پلیس آگاهی شهرستان اقدامات فنی و تخصصی خود را در این خصوص آغاز کردند.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد برخی از کشاورزان برای نگهداری از محصولات خود و از بین بردن آفات موجود، اقدام به انبار غیر اصولی محصولات خرما کرده و از قرص های برنج برای دفع آفات و نگهداری از این محصولات استفاده می کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در همین خصوص با هماهنگی مقام قضایی فردی که اقدام به تهیه و فروش قرص های برنج غیر مجاز کرده بود، دستگیر و برای انجام تحقیقات بیشتر و بررسی پرونده به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شد.

سرهنگ آراوند به شهروندان توصیه کرد: محصولات کشاورزی خود را به روش صحیح و درست و در انبارهای مجاز نگهداری کنند و در صورت نیاز ضروری به استفاده از آفت کش ها، با هماهنگی مراجع مسوول در این خصوص اقدام کنند. 
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر