جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۲۸۹۰
پنجشنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۸

فکرشهر: ناظر گمرکات استان بوشهر گفت: ۸۹ هزار ۱۱۰ قرص مکمل غذایی و ۴۳۲ عدد آمپول جوان‌سازی پوست (آبرسان) قاچاق در گمرک بندر دیر این استان کشف شد. 

به گزارش فکرشهر، بهروز قره بیگی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: قاچاقچیان قصد داشتند کالاهای یاد شده را بدون گرفتن مجوزهای لازم وارد کشور کنند که با هوشیاری کارکنان گمرک کالای آنها کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد: در این محموله‌ها که از ۲ فروند شناور کشف شد ۴۳۲ عدد آمپول ۱۰ میلی‌متری جوان سازی پوست به ارزش تقریبی ۲۵۹ میلیون ریال ۸۹ هزار و ۱۱۰ عدد قرص و ۸۴ بشکه مکمل غذایی به صورت ژله‌ای ساخت آمریکا از قاچاقچیان بدست آمد.

قره بیگی ادامه داد: مکمل غذایی کشف شده تحت ۲۴ برند مختلف آمریکایی در قالب ۹۱۶ قوطی  و ۸۴ بشکه یک لیتری به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۳۷۶ میلیون ریال است. 

وی یادآور شد: در این ارتباط برای کالاهای کشف شده پس از تنظیم گزارش،پرونده تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع شده است. 

قره بیگی افزود: از  اولویت‌های اصلی گمرک مبارزه با قاچاق کالا بویژه  ممانعت از ورود کالاهای ممنوعه و بدون مجوز به کشور است.

وی بیان کرد: در این ارتباط ماموران و کارکنان گمرکات استان بوشهر با حساسیت و هوشیاری بالا همواره سعی دارند به عنوان مرزبانان اقتصادی کشور در امر مبارزه با قاچاق کالا پیش قدم باشند.

 
 
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر