جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرمانده انتظامی دشتستان خبر داد:
فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از پلمپ 20 واحد صنفی عرضه کننده سموم کشاورزی در شهرهای آب پخش و برازجان خبر داد...
کد خبر: ۶۳۰۵۱
يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۵

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از پلمپ 20 واحد صنفی عرضه کننده سموم کشاورزی در شهرهای آب پخش و برازجان خبر داد. 

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ فرهاد آراوند گفت: در پی مسمومیت تعدادی از شهروندان با سموم کشاورزی در شهر آبپخش و در اجرای مصوبات شورای تأمین  شهرستان مبنی بر برخورد با عرضه کنندگان غیر مجاز سموم کشاورزی ممنوعه، مأموران انتظامی شهرستان دشتستان با هماهنگی مقام قضائی تعداد 20 واحد ضنفی متخلف را در شهرهای آبپخش و برازجان را پلمپ کردند.

این مقام انتظامی  اظهار داشت: در بازرسی انجام شده از واحدهای صنفی مذکور که با حضور کارشناسان جهاد کشاورزی انجام شد مقادیر زیادی سموم کشاورزی ممنوعه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از شهروندان درخواست کرد: که هرگونه اخبار واطلاعات از عرضه غیر مجاز سموم کشاورزی را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

به گزارش «فکرشهر»، در یک ماه اخیر، ده ها نفر در دشتستان با «قرص برنج» که یک آفت کش غیر مجاز است و در مغازه های فروش سموم کشاورزی عرضه می شود، مسموم شده اند که تاکنون به فوت رسمی 3 نفر در دشتستان منجر شده است.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر