جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»/ سرپرست فرمانداری دشتستان در شورای فرهنگ عمومی:
فکرشهر - محمد محمدزاده فرد: همزمان با روز فرهنگ عمومی، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتستان در محل فرمانداری برگزار شد...
کد خبر: ۶۳۱۸۳
سه‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲

فکرشهر - محمد محمدزاده فرد: همزمان با روز فرهنگ عمومی، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتستان در محل فرمانداری برگزار شد. 

به گزارش فکرشهر، در این نشست که به ریاست حجت الاسلام حسن مصلح، امام جمعه برازجان به انجام رسید، سخنانی توسط ائمه جمعه برخی شهرهای شهرستان ایراد شد و سایر افراد حاضر در جلسه نکاتی جهت رفع و بهبود مشکلات شهرستان در مسائل عمومی مطرح کردند.

سرپرست فرمانداری دشتستان گفت: امروز مهمترین نکته در دشتستان وحدت و انسجام است و پیشنهاد من این است که کنار هم بایستیم تا به سوی پیشرفت امور پیش رویم.

فتح اله نوروزی با تاکید بر اینکه تا آنجایی که در توان داشته باشیم کمک می کنیم تا کارها جلو برود، بیان کرد: با توجه به ظرفیت هایی که در شهرستان است و با همراهی امام جمعه محترم طوری برنامه ریزی شود که بتوانیم از این پتانسیل ها استفاده کنیم.

وی ادامه داد: از رییس ارشاد می خواهم مصوبات شورای فرهنگ عمومی را تا پایان دنبال کرده و از همه مدیران می خواهم که شخصا در شورای فرهنگ عمومی شرکت کنند و خودم نیز حدالامکان شرکت خواهم کرد.

نوروزی اظهار داشت: در هفته وحدت که پیش رو است امیدوارم برنامه خوب و در خور شأنی داشته باشیم و پیشنهاد می کنم در کنار دبیر که برای شورای فرهنگ عمومی وجود دارد دبیرخانه ای تشکیل شود تا مصوبات به طور کامل پیگیری و به نتیجه برسد، ولی با رعایت این نکته که آن مصوبه قابلیت اجرا در زمان ممکن را داشته باشد.

وی تصریح کرد: پیاده‌روی ولایت در سالروز شهادت امام رضا (ع) و تجمع اربعین که در شهرستان برگزار می شوند باید با نظم و ساماندهی بهتری انجام شوند تا شاهد اجرای بهتر آنها باشیم.

سرپرست فرمانداری دشتستان افزود: دستگاه های اجرایی در کنار شورای فرهنگ عمومی هستند و کمک خواهند کرد، ضمن اینکه نگاه ویژه من به آرامش و امنیت در شهرستان است که خوشبختانه این موضوع در حال انجام است.

نوروزی بیان کرد: در زمینه قرص برنج نیز اقدامات لازم انجام شده و کماکان در حال پیگیری هستیم و باید در اینجا از مردم تشکر کنم که همکاری و همراهی لازم را با ما داشتند.

وی در پایان تاکید کرد: نباید نگاه خط کشی داشته باشیم و بگوییم فلانی کار انجام می دهد یا نمی‌دهد و اگر کار قابل انجام باشد، انجام خواهد پذیرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر