پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۲۴۷
چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵

فکرشهر: استاندار بوشهر از تخصیص اعتبار ویژه و زودهنگام به سد اخند در شهرستان عسلویه خبر داد و گفت: تلاش داریم تا تکمیل طرح‌های آبی در استان بوشهر تسریع شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند ظهر چهارشنبه در بازدید از روند اجرایی سد اخند عسلویه اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌های استان بوشهر تکمیل طرح‌های حوزه آب است که با جدیت دنبال می‌شود.

وی اضافه کرد: تلاش می‌شود تا طرح‌های عمرانی استان بوشهر به ویژه طرح‌های حوزه آب با بیشترین سرعت و بالاترین کیفیت اجرایی شوند و شاهد تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها باشیم.

استاندار بوشهر ساخت سد اخند را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: با توجه به وضعیت منابع آب زیرزمینی، ساخت این سد به رونق کشاورزی منطقه کمک شایانی خواهد کرد.

وی با ابراز رضایت از پیشرفت جهشی و چشمگیر این پروژه، از عوامل اجرایی آن و تمامی پروژه‌های آب منطقه‌ای، به‌ویژه مدیر عامل شرکت سهامی بوشهر به‌عنوان شناسنامه فنی این پروژه‌ها و سکاندار منابع آب استان تقدیر و تشکر کرد.

گراوند تقدیر خود را با تخصیص اعتبار خاص و زود هنگام ویژه این پروژه، اعلام کرد.

علی محمدی مدیر عامل شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر نیز با ارائه گزارش کار مبسوط و مفصلی از پروژه مذکور، بر ضرورت تامین اعتبار تمامی پروژه های دستگاه متبوعش و نیز حمایت از نیروها و عوامل اجرایی و بومی آنها، تاکید کرد.

سد اخند از نوع بتنی وزنی با ارتفاع ۳۲ متر و طول تاج ۱۱۲ متر است که با حجم مخزن دو میلیون متر مکعب در حال ساخت است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر