جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۲۸۵
پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۱

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: از اسفندماه که سفر رئیس جمهوری به این استان صورت گرفته تاکنون ۵۱۳ میلیارد تومان از اعتبارات برای اجرای مصوبات سفر یادشده ابلاغ شده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالکریم گراوند روز پنج‌شنبه در نشست رئیس دفتر رئیس جمهوری با علما، روحانیون، و شوراهای شهرستان عسلویه  افزود: در این ارتباط اسکله کنگان ردیف بودجه پیدا کرده و کار نقشه و مناقصه آن در حال انجام است.

وی بیان کرد: تاسیسات پارسال جنوبی در عسلویه مربوط به  ۲۲ سال قبل است با این وجود  اقدام‌های محیط زیستی  دولت تدبیر و امید در این ارتباط از جمله تصویب استقرار نظام پایش مستمر زیست محیطی در پارس جنوبی با ۱۰ میلیارد تومان اقدامی است که بیانگر اهتمام دولت به حفظ محیط زیست دارد.

گراوند ادامه داد: دولت  افزون بر دغدغه اشتغال به سلامت مردم نیز توجه دارد که  نتیجه این دغدغه ذهنی در بین مردم با دستور تشکیل کارگروه ملی رفع آلایندگی محیط زیستی صادر شد.

وی افزود: برای این کارگروه تاکنون نشست‌های استانی و کشوری به طور جد تشکیل شده است.

گراوند تصریح کرد:در زمان حاضر سخت ترین دوران پس انقلاب را به لحاظ مالی در حال تجریه کردن هستیم اما با این وجود پروژه‌های عمرانی بوشهر بخوبی در حال اجراست.

وی افزود: با مدیریت صورت گرفته در دوران تحریم بعد از ۴۰ سال  نوبت‌بندی آب در مرکز این استان برطرف شده است.

گراوند تاکید کرد: امیدآفرینی در شرایط کنونی نباید از آن غافل شویم چراکه شرط تحقق شعار استقلال آزادی امیدآفرینی است.

وی عنوان کرد: در همه مسائل و مشکلات باید امیدآفرینی را افزایش دهیم چراکه این مهم لازمه توسعه، پیشرفت و آبادانی است.

گراوند ادامه داد:  گردشگری، کشاورزی و شیلات، تولید قابل توجه محصول خارج از فصل از ظرفیت‌های استان بوشهر است که در این حوزه‌ها چند سال گذشته بخوبی کار شده است.

استاندار بوشهر گفت: بزرگ ترین سرمایه استان آرامش است چرا که توسعه و امید آفرینی نیز در سایه آرامش محقق می‌شود.

گراوند ادامه داد: در این ارتباط همزیستی مسالمت‌آمیز و اتحاد خوبی در شهرستان عسلویه فراهم شده که این روند زمینه توسعه و پیشرفت و تحقق مطالبات مردم این شهرستان را بخوبی ایجاد کرده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر