جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
سرپرست گروه هنرهای تجسمی «هشت» برازجان در گفت و گوی اختصاصی با «فکرشهر»:
فکر شهر ـ فاطمه غلامی: سرپرست گروه هنرهای تجسمی «هشت» برازجان می گوید برخی به دلیلی مشکلات شخصی که با من داشتند، در جریان برگزاری نمایشگاه حواشی ایجاد کردند ولی ما «سعی می کنیم زیپ دهان این دستگاه های حاشیه ساز را با برگزاری هشتمین هشت بکشیم»...
کد خبر: ۶۳۳۳۲
شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶

فکر شهر ـ فاطمه غلامی: سرپرست گروه هنرهای تجسمی «هشت» برازجان می گوید برخی به دلیلی مشکلات شخصی که با من داشتند، در جریان برگزاری نمایشگاه حواشی ایجاد کردند ولی ما «سعی می کنیم زیپ دهان این دستگاه های حاشیه ساز را با برگزاری هشتمین هشت بکشیم».

ابوالقاسم طحانیان در حاشیه اختتامیه هفتمین نمایشگاه سالانه گروه هنرهای تجسمی هشت برازجان در گفت و گو با «فکرشهر» اظهار داشت: تاریخ هفتمین نمایشگاه سالانه گروه هنرهای تجسمی8 برازجان که در 6 سال گذشته در مرداد ماه برگزار می شد به دلیل گرم بودن هوا و نبودن امکانات خنک کننده ی سالن، با رای اکثریت اعضای گروه در آبان ماه برپا شد.

طحانیان در مورد استقبال مردم از نمایشگاه گفت: شکر خدا امسال هم مثل سال های گذشته این نمایشگاه با استقبال هنر دوستان و مردم خوب شهر برازجان رو به رو شد.

وی هدف گروه «هشت» را گردهمایی هنرمندان جوان، نوپا و حرفه ای شهر برازجان و استان بیان کرد و ادامه داد: بود خدا را شکر توانستیم به هفتاد درصد هدف خود برسیم و مثل سال های گذشته، امسال هم توانستیم با 80 اثر از 40 هنرمند نمایشگاه را برپا کنیم.

طحانیان در پاسخ به سوال «فکرشهر» که کدام اثر را بیشتر دوست دارید، گفت: من همه کارهای بچه ها را دوست دارم چون با ذوق و شوق آثارشان را به دبیرخانه ارسال می کنند؛ نمی توانم یک اثر را انتخاب کنم چون همه ی بچه ها به خاطر سنی که داشتند و یا تجربه ی کاری شان خوب و عالی بودند و انشالله در هشتمین هشت، محکم تر و بهتر از هفتمین هشت ظاهر شوند.

سرپرست گروه هشت در مورد حاشیه های نمایشگاه گفت: ما چون خواستیم، توانستیم. سال گذشته با حاشیه های زیادی رو به رو شدیم ولی امسال شکر خدا تا قبل افتتاحیه حاشیه ای نداشتیم تا روز سوم که حاشیه هایی درست شد که بیشتر این حواشی مشکلات شخصی بود که برخی با بنده داشتند.

طحانیان گفت: سعی می کنیم زیپ دهان این دستگاه های حاشیه ساز را با برگزاری هشتمین هشت بکشیم.

وی افزود: پوستر جشن به زودی منتشر و جشن هشت، همچون سال گذشته برگزار خواهد شد و از تمام شرکت کنندگان هشت تقدیر به عمل می آید.

طحانیان در پایان گفت: حرف آخر همه ی هنرمندان تجسمی شهر برازجان این است:«ما نگار خانه می خواهیم»، فقط همین!

به گزارش «فکرشهر»، این نمایشگاه از تاریخ 8 تا 16 آبان ماه از ساعت 17 الی 21 در سازمان تبلیغات شهر برازجان در خیابان چمران، برای بازدید عموم دایر بود.

گزارش تصویری اینجا

 

نظرات بینندگان
شهروند
|
-
|
شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۰
درود بر استاد طحانیان که اصلا هم خودش را نمیفروشد و فقط به هنر فکر میکند.

متاسفانه خیلی از هنرمندان امروز مثل ادمهای بدبخت با شکل قورباغه ای خودشون را به عضو شورا یا شهردار فروخته اند و حتی علیه فعالان دلسوز شهر کاریکاتور میکشند

باز هم درود که خودتون را اصلا اصلا نفروخته اید
ناشناس
|
-
|
شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰
فکر شهر عزیز خسته نباشید .لطفا به وضعیت نابسامان ارشاد برسید و‌ گزارش کنید که چه جفایی به هنر رفته است .ادامه کار این سرپرست خسران ابدی است ..فکر شهر همیشه به شفافیت و بیطرفی و‌ احقاق حق معروف است لطفا هنرمندان را در مقابل یک سرپرست بی کفایت حمایت که نه فریادرسان باشید .تشریف ببرید و‌درددل دوستان زا بشنوید.طومارمان  در جهت مبارزه با بدحجابی در برخی کارهای هنری و بی تفاوتی و‌بی کفایتی سرپرست طویل المدت غیر مناسب را به امید حق  در همین هفنته در مقابل ارشاد برپا میکنیم 
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر