سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
«فکرشهر»:
فکرشهر: برگزیدگان دهمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور «جوان ایرانی»، که به میزبانی بجنورد برگزار شد، معرفی و تقدیر شدند که در میان این برگزیدگان، نام کاریکاتوریست جوان دشتستانی نیز به چشم می خورد...
کد خبر: ۶۳۴۴۰
دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴

فکرشهر: برگزیدگان دهمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور «جوان ایرانی»، که به میزبانی بجنورد برگزار شد، معرفی و تقدیر شدند که در میان این برگزیدگان، نام کاریکاتوریست جوان دشتستانی نیز به چشم می خورد.

به گزارش «فکرشهر»، در این جشنواره که ۵۶۳ اثر شامل ۴۰۳ کارتون و ۱۶۰ کاریکاتور از ۱۶۰ هنرمند حضور داشتند، «ابوالقاسم طحانیان» از دشتستان، در بخش کاریکاتور، به رتبه نخست دست یافت.

بر اساس این گزارش، مقام اول بخش کاریکاتور این جشنواره را، ابوالقاسم طحانیان از دشتستان به خود اختصاص داد و عنوان دوم و سوم بخش کاریکاتور نیز به ترتیب به سعید نوروزی از تهران و پیام وفاتبار از استان گیلان رسید.

ابوالقاسم طحانیان ـ کاریکاتوریست جوان دشتستانی ـ در این باره به «فکرشهر» گفت: ۴۵۰ کاریکاتور از ۱۶۰ کاریکاتوریست در این جشنواره حضور داشتند و از  مجموع ۷ اثری که من ارسال کرده بودم، دو اثر به نمایشگاه رسید که یکی جایزه اول رو کسب کرد.

رتبه نخست این جشنواره در بخش کارتون هم به مهدی عزیزی از استان گلستان رسید و منصوره دهقانی از استان اصفهان و محمود نظری از استان همدان به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم این بخش را به دست آوردند.

همچنین آثار هانیه ابراهیمی از سمنان، حامد مرتضوی علوی از خراسان شمالی، علی شعبانی از اراک، محمدرضا ثقفی از البرز، علیرضا پاکدل از خراسان رضوی، مهناز یزدانی، مصطفی ستاریان و آیت نادری از اصفهان، طاهر شعبانی از همدان و پویا عبدلی از کرمانشاه در بخش کارتون شایسته تقدیر شناخته شد.

داوران همچنین در بخش کاریکاتور، اثر حمیدرضا حیات‌روشنایی از تهران، عارف نیازی از کرمانشاه و شهرام شیرزادی از تهران را شایسته تقدیر معرفی کردند.

به گزارش «فکرشهر»، در این آیین از کاریکاتوریست مطرح کشوری، «بهمن عبدی» نیز تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر