جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۵۲۰
سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

فکرشهر: سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر گفت: خانه طبیعت کودک و نوجوان با هدف آشنایی بچه ها با محیط زیست و آشتی خانواده ها با فضای سبز و ایجاد فرهنگ محیط زیستی راه اندازی شده است.

به گزراش فکرشهر، دکتر احمد بارگاهی عنوان کرد: با توجه به ورود تکنولوژی به زندگی امروز که تحرک کودکان کم شده است قصد داشتیم شایستگی های فردی، علمی و فنی کودکان را از این طریق بارور کنیم تا به نوعی به دل طبیعت آمده و با طبیعت و محیط زیست آشنا شوند. 

وی تصریح کرد: خانه طبیعت کودک و نوجوان گام کوچکی در این جهت است که با محوریت خانواده، کودک و نوجوان بنا شده تا زمینه پیوند خانواده ها با طبیعت را فراهم نماید. 

آشنایی کودکان با سبک زندگی روستایی 

مدیر خانه طبیعت کودک و نوجوان  با اشاره به امکانات و فعالیت های این مرکز گفت: اینجا بستری فراهم شده تا خانواده ها، کودکان و دانش آموزان رشد یکپارچه ای داشته باشند. 

مرجان راواردشیری افزود: در قسمتی از پارک حیواناتی چون جوجه، مرغ و خروس و بز را در قالب یک باغچه کوچک گرد هم آورده ایم، چرا که بچه ها از لمس حیوانات و غذا دادن به آنها لذت می برند و وقتی تخم گذاشتن مرغ تا مرحله تبدیل شدن به جوجه و مراحل رشد حیوانات و آنچه در طبیعت اتفاق می افتد را می بینند از جنب و جوشی که در طبیعت جریان دارند انرژی می گیرند.

به گزارش فکرشهر، آیین افتتاح خانه طبیعت کودک و نوجوان واقع در پارک شغاب شهر بوشهر روز جاری با حضور مسئولان و اصحاب رسانه برگزار شد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر