چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۵۸۲
چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹

فکرشهر: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه شفافیت در برگزاری خوب انتخابات بسیار مهم است ادامه داد: مجریان انتخابات باید بی‌طرف باشند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مجید خورشیدی صبح چهارشنبه در کارگاه آموزشی آشنایی معاونین سیاسی و بخشداران استان بوشهر با قانون انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما به عنوان کارگزاران دولت در همه موارد نقش هماهنگ کننده بر عهده داریم اما در یک موضوع نقش اجرایی داریم و آن برگزاری امر خطیر انتخابات است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: مهم ترین عاملی که عملکرد ما با آن ارزیابی می شود نحوه برگزاری انتخابات است.

چیزی برای پنهان کردن نداریم

خورشیدی با تاکید بر امنیت، شفافیت، سلامت و مشارکت در انتخابات به عنوان چهار محور مهم در برگزاری انتخابات تصریح کرد: حسن برگزاری انتخابات منوط به تامین و حفظ امنیت است و برای تحقق آن ضروری است به آسیب شناسی چالش‌ها پرداخته، آسیب‌ها شناسایی و برای رفع آن ها راهکار ارائه شود.

وی با بیان اینکه شفافیت محور دوم در برگزاری خوب انتخابات است ادامه داد: ما هیچ چیز برای پنهان کردن از مردم نداریم.

مردم ناظر اصلی کار ما هستند

خورشیدی تاکید کرد: مردم ناظر اصلی کار ما هستند از این رو برای پاسداشت امر مهم شفافیت انتخابات، نهایت بی‌طرفی مد نظر قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: سلامت انتخابات محور سوم و مهمی است که تحقق آن در گروه اجرای قانونمند و دقیق انتخابات و عمل به قوانین آن است.

خورشیدی اضافه کرد: اشراف به قوانین و مقررات انتخابات در حد اشباع، پیش شرط برگزاری انتخابات سالم است.

ارتقای مشارکت مردمی

وی جلب مشارکت را محور چهارم عنوان و خاطرنشان کرد: کیفیت عملکرد ما در حوزه های مختلف عامل اصلی ارتقای مشارکت مردمی در انتخابات های مختلف از جمله مجلس شورای اسلامی است.

معاون استاندار بوشهر در پایان بر تعامل با هیئت های نظارت تاکید و بیان کرد: بهترین وجه همکاری با هیئت‌های نظارت خواهیم داشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر