شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۶۱۸
چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

فکرشهر: امام جمعه اهل سنت شهر کنگان گفت: دشمنان اسلام برای ایجاد اختلاف و تفرقه در بین امت اسلامی متحد شده‌اند.

به گزارش فکرشهر از مهر، شیخ محمد جمالی ظهر چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار داشت: دشمن از هر ابزاری برای ایجاد اختلاف و تفرقه در بین امت اسلامی استفاده می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام برای ایجاد اختلاف در بین امت اسلامی متحد شده‌اند تصریح کرد: در قرآن بارها بر ضرورت وحدت امت اسلامی و پرهیز از تفرقه تاکید شده و وحدت بین امت اسلامی یک مقوله و واقعیتی ملموس است.

امام جمعه اهل سنت شهر کنگان با اشاره به اینکه صحبت‌های تفرقه‌انگیز برخی افراد را نباید به پای انقلاب دانست، ادامه داد: دشمن از پیشرفت‌های انقلاب اسلامی ایران هراس دارد و در تلاش است از این پیشرفت‌ها جلوگیری کند.

وی با بیان اینکه کشور با علم و فناوری به ویژه در علوم اسلامی، دینی، شرعی و کلاسیک پیشرفت می‌کند افزود: ما به دنبال علم هستیم و به جهانیان نشان می‌دهیم که با علم و دانش می‌توانیم در مقابل آنها ایستادگی کنیم.

جمالی با بیان اینکه ایران اسلامی همواره منادی وحدت در داخل و در بین سایر کشورهای اسلامی بوده است، اضافه کرد: ملت اسلامی همواره باید به فکر اتحاد باشند تا دشمن در بین آنها رسوخ نکند.

وی بیان کرد: ملت ایران از اول انقلاب تاکنون در برهه‌های مختلف زمانی همواره اتحاد و انسجام و نتایج به‌دست آمده از آن را لمس کردند و نباید این تجربه‌ها هیچگاه فراموش شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر