شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۶۴۵
پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۵:۳۸

فکرشهر: رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی گفت: ورزش دانشگاهی در شناسایی افراد نخبه برای تیم‌های ملی نقش مهمی دارد.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمدرضا دهخدا صبح پنج‌شنبه در دیدار با مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه پیام نور سراسر استان بوشهر و مسئول فنی و اجرایی دو «رعد» اظهار داشت: ورزش دانشگاهی در سلامت قشر جوان نیز نقش بسزایی دارد.

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه پیام نور سراسر استان بوشهر نیز گفت: امیدوارم بتوانیم با تقویت همکاری مشترک بین تمام دانشگاه‌ها و توسعه مناسبت‌های ورزش دانشجویان به‌وسیله تبادل تجارب و ایده‌ها حضور در رویدادهای ورزشی مشترک را در سطوح مختلف فراهم کنیم.

سید عادل میری بیان کرد: دانشگاه پیام نور قدرت خود را در تمامی رشته‌ها به‌خصوص با قهرمانی والیبال و نایب‌قهرمانی بسکتبال در مسابقات یونورسیاد جهان به‌خوبی نشان داده است و این مسئله می‌تواند برای دانشگاه پیام نور و هم برای فدراسیون ملی در جهان ثمربخش باشد.

سید عادل میری مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه پیام نور سراسر استان بوشهر به‌عنوان مسئول فنی و اجرایی مسابقات دو رعد با محمدرضا دهخدا رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی در خصوص تعامل و راه‌های توسعه ورزش دانشگاهی دیدار و گفتگو کرد.

سید عادل میری عضو کمیته فنی مسابقات ورزشی دانشگاه پیام نور کشور در این نشست گزارشی از فعالیت‌های دانشگاه پیام نور استان بوشهر ارائه کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر