جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دادستان عمومی و انقلاب بوشهر گفت: دستگاه قضایی با متخلفانی که اقدام به تخریب اموال عمومی می‌کنند برخوردی قاطع خواهد داشت...
کد خبر: ۶۳۸۱۳
دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹

فکرشهر: دادستان عمومی و انقلاب بوشهر گفت: دستگاه قضایی با متخلفانی که اقدام به تخریب اموال عمومی می‌کنند برخوردی قاطع خواهد داشت.

به گزراش فکرشهر، علی حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در روزهای اخیر و به دنبال اصلاح قیمت بنزین شاهد برخی اعتراض‌ها بودیم و در این بین برخی از افراد با سوءاستفاده از این فضا اقدام به اغتشاش کردند.

وی با تاکید بر اینکه مسیر مردم و سودجویان از هم جدا است و مردم باید هوشیار باشند، اضافه کرد: دستگاه قضایی با متخلفانی که اقدام به تخریب اموال عمومی می‌کنند برخوردی قاطع خواهد داشت.

دادستان عمومی و انقلاب بوشهر تصریح کرد:‌ تخریب اموال و اماکن عمومی از جمله بانک‌ها، دستگاه‌های خودپرداز، تابلوهای راهنمایی و رانندگی و اخلال در نظم عمومی جرم است و با برخورد قاطع روبرو خواهد شد.

شناسایی اخلال‌گران

وی خواستار پرهیز از ضربه‌زدن و تخریب اموال عمومی شد و اضافه کرد: دستگاه انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی استان بوشهر نسبت به شناسایی اخلال‌گران اقدام کرده است و به زودی این افراد جلب می‌شوند.

حسن‌پور با بیان اینکه مردم باید مسیر خود را از خرابکاران جدا کنند، ادامه داد: دستگاه قضایی برخوردی قاطع با اعمال مجرمانه این افراد خواهد داشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر