جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۸۷۱
سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵

فکرشهر: دادستان عمومی و انقلاب بوشهر گفت: براساس بخشنامه دادستانی کل کشور افرادی که در اغتشاش‌های روزهای اخیر از شرارت اخلال‌گران آسیب و خسارت دیده‌اند، می‌توانند برای تحت تعقیب قرار دادن این افراد شکایت خود را به دادستانی‌های محل تحویل دهند.

به گزارش فکرشهر، علی حسن‌پور روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: براساس دستور دادستانی کل کشور تلاش می‌شود، اخلال‌گران در نظم و امنیت تحت تعقیب و مجازات قانونی قرار گیرند.

وی بیان کرد: برهمین اساس بانک‌ها، اماکن خصوصی و عمومی که دچار خسارت شده‌اند، شکایت خود را به‌همراه مستندات لازم برای رسیدگی به مراجع قضایی ارائه کنند.

دادستان عمومی و انقلاب استان بوشهر گفت: دستگاه قضایی با تمام توان برای رسیدگی به شکایت‌ متضرران ناشی از ناآرامی‌های اخیر آماده‌است.

حسن‌پور اضافه کرد: مردم هوشیار باشند، ناخواسته در دام افراد خراب‌کار، معاند و اشرار نیفتند و اقدام به انجام کارهای خلاف کنند.

وی اظهار داشت: تخریب اموال و تاسیسات عمومی و خصوصی به طور قطع جرم است و دستگاه قضایی با متخلفان در این زمینه برخورد قاطع می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب بوشهر بیان کرد: عده‌ای با سوء استفاده از موقعیت در قالب پوشش مردمی اقدام به تخریب اموال و اماکن عمومی از جمله بانک‌ها، دستگاه‌های خودپرداز، تابلوهای راهنمایی و رانندگی و اخلال در نظم عمومی می‌کنند و عده‌ای از جوانان نیز با این افراد خراب‌کار همراهی دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر