جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۳۰۵
پنجشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۳

فکرشهر: استاندار بوشهر از تلاش برای توسعه زیرساخت‌های بندری و تسریع در تخلیه بار خبر داد و گفت: محصور کردن بنادر می‌تواند نقش مهمی در افزایش امنیت و پیشبرد امور داشته باشد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند در حاشیه دیدار با فرمانده مرزبانی ناجا با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج در عرصه‌های مختلف منشا خیر و برکات بسیار زیادی بوده است.

وی تصریح کرد: دغدغه مرزبانی جمهوری اسلامی و همه رده‌های نظام این است که به اقتصاد مرزنشینان و حل مشکلات آنها کمک کنند و با راهکارهای قانونی بتوانیم فضای بهتری را در مرزها داشته باشیم.

استاندار بوشهر با تقدیر از حضور فرمانده مرزبانی ناجا در بوشهر، خاطرنشان کرد: محصور کردن بنادر یکی از برنامه‌های اساسی است و محصور کردن بنادر و رفع نواقص آنها می‌تواند نقش مهمی در افزایش امنیت کار در بنادر داشته باشد.

وی خواستار تلاش دستگاه‌های مربوطه برای توسعه زیرساخت‌ها در بنادر شد و اضافه کرد: ۸۰ درصد گازوئیل مصرفی با نرخ دولتی تامین می‌شود و همه باید کمک کنند تا کالاهایی که وارد استان می‌شود نظارت شود.

گراوند با تاکید بر اینکه باید سلامت و امنیت مردم در واردات کالاها مد نظر قرار گرفته شود افزود: امروز تصمیمات خوبی گرفته شد و در رابطه با بنادر شمال استان تلاش می‌شود تا نواقص رفع شود.

وی خواستار همکاری مشترک مسئولان و صاحبان لنج و فعالان تجاری شد و بیان کرد: ساماندهی بنادر و تسریع در تخلیه بار از لنج‌ها را به صورت ویژه در دستور کار داریم تا امنیت خاطری برای صاحبان بار و بنادر فراهم شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر