چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
از هفته هشتم مسابقات لیگ برتر هندبال کشور
فکرشهر ـ سعید مهاجر: از هفته هشتم مسابقات لیگ برتر هندبال کشور، عصر امروز ـ دوشنبه، 11 آذرماه 1398 ـ تیم ستارگان دشتستان در برازجان، میزبان تیم زاگرس اسلام آباد غرب بود که در نهایت دو تیم به تساوی دست یافتند...
کد خبر: ۶۴۴۹۸
دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۶

فکرشهر ـ سعید مهاجر: از هفته هشتم مسابقات لیگ برتر هندبال کشور، عصر امروز ـ دوشنبه، 11 آذرماه 1398 ـ تیم ستارگان دشتستان در برازجان، میزبان تیم زاگرس اسلام آباد غرب بود که در نهایت دو تیم به تساوی دست یافتند.

به گزارش «فکرشهر»، در حالی که تیم دشتستانی تا اواخر بازی با اختلاف یک گل از میهمان خود پیش بود و در یک ثانیه مانده به پایان بازی، داور مسابقه خطای پنالتی به نفع تیم اسلام آباد اعلام کرد و تیم میهمان نیز از این فرصت نهایت استفاده را برده و آن را به گل تبدیل کرد و دیدار با تساوی 23 بر 23 به پایان رسید.

به نظر کارشناسان داوری حاضر در سالن، اعلام پنالتی از طرف داور مسابقه بسیار سختگیرانه و حتی اشتباه بوده و نباید آن صحنه خطای پنالتی گرفته می‌شد.

داوری این دیدار از ابتدا با مشکلاتی همراه بود و داور همه صحنه های مشکوک را به نفع تیم میهمان سوت می‌زد که همین امر باعث اعتراض تماشاگران حاضر در سالن امام خمینی (ره) شهر برازجان شده بود.

حواشی این دیدار در قالب تصویر اینجا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر