جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»:
فکرشهر: در راستای توسعه مدیریت و ارتقای جایگاه و نقش شوراهای اسلامی، نشست و جلسه ای با سرپرست فرمانداری دشتستان با حضور رییس و نائب رییس شورای اسلامی شهرستان دشتستان برگزار شد...
کد خبر: ۶۵۰۲۷
شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۰

فکرشهر: در راستای توسعه مدیریت و ارتقای جایگاه و نقش شوراهای اسلامی، نشست و جلسه ای با سرپرست فرمانداری دشتستان با حضور رییس و نائب رییس شورای اسلامی شهرستان دشتستان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، در این نشست که شنبه 23 آذرماه در فرمانداری به انجام رسید، فتح اله نوروزی، سرپرست فرمانداری دشتستان، کرامت اله کشاورز، رییس و ناصر زارعی نایب رییس شورای اسلامی شهرستان دشتستان حضور داشتند.

سرپرست فرمانداری دشتستان گفت: نگاه من به شورای شهرستان، نگاهی کاملا مثبت است و دوست ندارم که شورای شهرستان منفعل باشد. 

فتح اله نوروزی خطاب به افراد حاضر، ادامه داد: به منظور اهمیت و ارزش گذاشتن به جایگاه شورا، از همین جا اعلام می کنم شما به عنوان نماینده شوراها ودر واقع نماینده مردم دشتستان، در تمامی جلسات همراه و کنار ما باشید. 

وی اضافه کرد: از شما انتظار دارم مسائل و مشکلات شهرستان را به صورت زیر بنایی و اصولی شناسایی و به جد برای رفع آن ها تلاش کنید. 

نوروزی افزود: در دیدار و نشست هایی که با هماهنگی با مدیران کل و روسای ادارات در سطح شهرستان خواهید داشت، پیگیر مطالبات و درخواست های به حق مردم باشید.

سرپرست فرمانداری دشتستان در پایان گفت: نظارت بر اجرای پروژه ها از نکات مورد تاکید من است.

رییس شورای اسلامی شهرستان دشتستان ضمن تقدیر و تشکر از لطف، همراهی و اهتمام فرماندار شهرستان در تشکیل این نشست گفت: اولین خواسته و کار ما توسعه و افزایش سطح فعالیت ها و میزان و نحوه کارکرد و عملکرد مجموعه شورای اسلامی شهرستان دشتستان است.

کرامت کشاورز ادامه داد: همراهی، عنایت و همکاری فرماندار می تواند نقطه عطفی برای ریاست و اعضای این شورا، در مسیر حل مشکلات مردم و تلاش جهت جلب رضایتمندی عمومی باشد.

وی در ادامه و در راستای فعال تر شدن و ارتقای نقش و جایگاه شورای اسلامی دشتستان در سیستم مدیریت شهرستان، خواستار تشکیل جلسه و نشست با روسای ادارات، مدیران کل، شهرداران، شوراهای اسلامی، فعالین فرهنگی اجتماعی و سایر افراد و نهادها شد.

کشاورز در پایان گفت: امیدواریم پیگیری مسائل و مشکلات مردم در حوزه های مختلف خصوصا در حوزه راه و راه سازی، آموزش و پرورش، ورزش، فرهنگ، بهداشت و سلامت، کشاورزی و حوزه آب و برق توسط شورای اسلامی شهرستان دشتستان، با همراهی و مساعدت فرماندار محترم حل و برطرف شود.

در پایان ناصر زارعی، نایب رییس شورای اسلامی شهرستان دشتستان، در خصوص نظارت مستمر بر روند اجرای پروژه ها و مسائل و مشکلات آموزشی و عمرانی، مواردی را به سرپرست فرمانداری دشتستان عنوان کرد.   

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر