سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۵۰۵۹
يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵

فکرشهر: معاون توسعه‌ مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: افزایش اعتبارات حوزه فرهنگی و هنری با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش فکزشهر به نقل از مهر، لادن حیدری  صبح یکشنبه در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: وزارت ارشاد با دارا بودن شش معاونت مهم از جمله معاونت‌های هنری، قرآن و عترت، مطبوعاتی، سینمایی، فرهنگی و امور کتاب، ستاد گسترده و عملیاتی دارد و به تمام استانها به ویژه استان‌های کمتر برخوردار توجه خاصی داریم.

وی افزود: حوزه فرهنگ همیشه مظلوم بوده و کمترین اعتبارات را داشته اما در این دوره تلاش کردیم از همه توان و ظرفیت برای اعتلای بیشتر فرهنگ و هنر در سراسر کشور استفاده کنیم.

وی بیان کرد: وقتی می‌بینیم که خانواده‌ها برای خرید کتاب و سایر فعالیت‌های فرهنگی و هنری بودجه لازم را ندارند عمیق ناراحت می‌شویم و امیدواریم که همه مردم بتوانند از امکانات حوزه فرهنگی و هنری بهره‌مند شوند.

معاون وزیر ارشاد تصریح کرد: افزایش اعتبارات حوزه فرهنگی و هنری مورد توجه و تاکید قرار دارد و با وجود مشکلات اعتباری نهایت سعی خود را کرده ایم که استان‌ها با کمترین چالش روبرو شوند.

حیدری بیان کرد: در بخش زیرساخت ها در استان بوشهر با عنایت شخص استاندار، اقدامات خوب و قابل توجهی انجام شده و امیدواریم تداوم یابد.

معاون وزیر ارشاد از تکمیل ۲۰ پروژه نیمه‌تمام فرهنگی هنری در استان بوشهر خبر داد و گفت: این پروژه ها که مورد مطالبه مردم هستند پیشرفت نسبتا خوبی دارند که با تأمین اعتبار لازم در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری خواهد رسید.

در این نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز گزارشی از وضعیت فرهنگی و هنری در استان ارائه کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر