چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۵۱۹۲
چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۱

فکرشهر: مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: آبگرفتگی شدید در سیراف موجب نفوذ آب به حدود ۱۰ منزل مسکونی گردید، همچنین یک خودرو در مسیر رودخانه قرار داشته که آب آن را برده و هنوز اطلاعات دقیق این حادثه در دست نیست.

به گزارش فکرشهر، جهانگیر دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به بارش های اخیر در استان بوشهر اظهار کرد: الحمدلله در نقاط مختلف استان، بارش خوبی را شاهد بودیم. طی فعالیت و ورود سامانه بارشی به استثنای برخی از آبگرفتگی ها در سطح معابر شهری شهرستان های جنوبی، منطقه دلوار و غیره... مشکل دیگری به وجود نیامده است.

وی با اشاره به مشکلاتی که در زمان بارش ها به وجود آمد، اظهار کرد: تعدادی از مسیرهای مواصلاتی از جمله سه راهی طاهری، جم، شیرینو، گله دار، و تعدادی از محورهای روستایی به دلیل آبگرفتگی مسدود گردید که اکنون مشکل خاصی وجود ندارد و اکثر محورها غیر از شیرینو و گله دار به علاوه چند محور روستایی دیگر بازگشایی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: برخی از محورهایی که دچار مشکل شدند محور سیراف-کنگان و محدوده پرک که آبگرفتگی داشته و با تلاش نیروهای راهداری بازگشایی شد، محور روستایی تل‌تل شهرستان گناوه، ریزش سنگ در گردنه عامری محور دیلم-بهبهان، مسدودی یک خط محور جم-سیراف که بازگشایی آن انجام شد، آبگرفتگی محور روستایی درویشی و همچنین اختلالات جزئی در سیستم های مخابراتی شهرستان عسلویه به دلیل قطعی برق که الحمدلله رفع شده است.

این مسئول با اشاره به خسارات بارندگی های اخیر عنوان کرد: آبگرفتگی شدید سیراف در شهرستان کنگان موجب نفوذ آب به حدود ۱۰ منزل مسکونی گردید، همچنین یک خودرو در مسیر رودخانه قرار داشته که آب آن را برده و هنوز اطلاعات دقیق این حادثه در دست نیست.

دهقانی با توضیح برخی از مشکلات جاده ای در محورهای مختلف سطح استان بیان کرد: با توجه به حجم بارندگی باید اطلاعات بررسی شود تا بتوانیم خسارات دقیق را اعلام نماییم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر یادآور شد: بارندگی های شمال و مرکز استان پایان یافته و تنها در حوزه شهرستان های جنوبی احتمال ناپایداری های جوی و بارش های پراکنده وجود دارد که تا آخر امشب و اوایل روز چهارشنبه به تدریج کاهش خواهد یافت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر