پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۵۳۲۷
شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۹

فکرشهر: امام جمعه آب پخش گفت: از گوشه و کنار شنیده ایم انگار آقایان مسوولین دوباره بحث انحلال شورای شهر آب پخش را مطرح کرده اند. خدا کند که صحت نداشته باشد؛. اما اگر صحت داشته باشد، خدمت آقایان عرض می‌کنم، بار قبل هم عرض کردم؛ محکمه ای که شاکی و متاشکی هر دو در آن نباشند، محکمه‌ی عادلانه نیست.

به گزارش «فکرشهر»، حجت الاسلام خداداد رضایی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به موضوع انحلال شورای شهر آب پخش، خطاب به مسوولین، افزود: باید خدمت شما عرض کنم که اگر این تصمیم صحت داشته باشد آن را تصمیمی معقولانه نمی‌دانم؛ و به نفع مردم و در راستای خدمت به مردم و دوای درد مردم نیست. آقایان مسوولین! چرا به وظیفه خودتان عمل نمی‌کنید؟ چرا چنین تصمیمی را در آستانه انتخابات اتخاذ کردید؟ آیا می‌دانید این تصمیم چه تاثیری بر انتخابات دارد؟ می‌دانید جامعه در آستانه انتخابات و اتفاقی که بعد از اصلاح قیمت بنزین رخ داد چه وضعیتی دارد و این منطقه هم مستثنی نیست؟ 

وی ادامه داد: باید عواقب این کار را بدانید و در تصمیم خودتان تجدیدنظر کنید. شما مسوئولین را مسوول عواقب این تصمیم می‌دانم و این را بدانید که در محکمه الهی و در آخرت باید جوابگوی خداوند باشید.

رضایی تاکید کرد: امیدوارم تجدیدنظر لازم را نسبت به این تصمیم انجام دهید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر