شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: با حضور مسوولین شهرستان دشتستان و بخش سعدآباد، پروژه های در دست اجرای این بخش مورد بازدید سرپرست فرمانداری دشتستان قرار گرفت...
کد خبر: ۶۵۳۹۱
يکشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۴

فکرشهر: با حضور مسوولین شهرستان دشتستان و بخش سعدآباد، پروژه های در دست اجرای این بخش مورد بازدید سرپرست فرمانداری دشتستان قرار گرفت.

به گزارش «فکرشهر»، فتح اله نوروزی به اتفاق معاون عمرانی فرمانداری و جمعی از مدیران ادارات شهرستان دشتستان به منظور بازدید از پروژه های عمرانی در سطح بخش، وارد سعدآباد شد و مورد استقبال محمدمهدی مشایخی ـ بخشدار ـ ، امامان جمعه شهرهای سعدآباد و وحدتیه، شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی سعدآباد و وحدتیه، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای نظرآقا و سرقنات و جمعی از مسوولان ادارات  بخش قرار گرفت.

وی، در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای گمنام شهر سعدآباد به ادای احترام پرداخت و سپس از سد انحرافی سعدآباد و رودخانه شاپور بازدید به عمل آورد. در این بازدید، موضوع رویش بیشه های گسترده که باعث تراکم عبور آب رودخانه به ویژه در هنگام سیل های احتمالی می شود، از سوی بخشدار سعدآباد مطرح شد و وی، از فرماندار دشتستان خواست لایروبی بستر رودخانه مورد بررسی قرار گیرد.

پس از این، ساختمان اداره آبیاری سعدآباد با عمر یک قرن، مورد بازدید فرماندار و هیأت همراه قرار گرفت که مسوولین شهری خواستار حفظ این ابنیه به عنوان یک واحد در قدمت شهر سعدآباد شدند. 

نوروزی، سپس، ساختمان در دست اجرای شهرداری سعدآباد را مورد بازدید قرار داد و از نزدیک شاهد پیشرفت فیزیکی آن شد و در این خصوص از سوی شریفی ـ شهردار سعدآباد ـ توضیحاتی در زمینه کمیت و کیفیت فنی و میزان اعتبارات تخصیص داده شده برای بهره برداری آن ارائه شد که در این خصوص، فتح اله نوروزی، اهمیت دادن به کیفیت در ساخت پروژه ها را خواستار و از شهردار سعدآباد خواست که با رعایت و دقت در کیفیت ساخت، این پروژه را حداکثر تا دهه فجر 1398 آماده بهره برداری نماید.

بازدید بعدی فرماندار دشتستان، ساختمان اداری در دست اجرای بخشداری سعدآباد بود که پس از حضور در آن و مشاهده پیشرفت نهایی تاکنون و توضیحات لازم از سوی مشایخی ـ بخشدار سعدآباد ـ، پیمانکار مربوطه و معاون عمرانی فرماندار، پیمانکار قول مساعد داد که حداکثر تا دهه فجر سال جاری، این ساختمان آماده بهره برداری شود.

خیابان ساحلی شهر سعدآباد، از دیگر مکان هایی بود که مورد بازدید فرماندار و هیأت همراه قرار گرفت. در این بازدید، شهردار سعدآباد ضمن تشریح اعتبارات هزینه شده و دیگر مراحل فیزیکی این طرح، از مساعدت مسوولین شهرستان و استان که در تخصیص بودجه تاکنون شهرداری را همراهی نموده اند، تشکر کرد و قول بهره برداری از فاز اول آن به طول ۳/۵ کیلومتر را تا هفته دولت سال 1399 به فرماندار دشتستان داد.

نماینده عالی دولت در شهرستان دشتستان، سپس عازم روستای نظرآقا شد. فتح اله نوروزی و هیأت همراه با حضور در محل ساخت کانال بتنی آبیاری نخیلات منطقه نظرآقا مشهور به کربلایی محمد قلی و آلیوسفی سفلی، از روند ساخت و میزان پیشرفت فیزیکی این طرح مهم مطلع و توجه ویژه به کیفیت در ساخت آن را خواستار شد.

فرماندار دشتستان به اتفاق هیأت همراه با حضور در منطقه روستای اسلام آباد نیز، از فاز دوم ساخت کانال بتنی آبیاری نخیلات لاله هلپه ای، آقایی و نظرآقا که با کارفرمایی شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر در حال اجرا است و با ۱۸ میلیارد تومان تخصیص اعتبار فعالیت خود را آغاز نموده است و می بایست در بازه زمانی ۱۲ ماه به بهره برداری برسد،بازدید کرد و پس از توضیحات مهندس اجرا و پیمانکار مقرر شد که در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

شهر وحدتیه، مقصد بعدی فرماندار دشتستان برای ادامه بازدید از پروژه های عمرانی بود. سالن اجتماعات و هنری، خیابان مجتهد مزارعی و پارک بهاران پروژه هایی بود که با حضور فرماندار دشتستان مورد بازدید قرار گرفت. توضیحات شهردار وحدتیه و رییس شورای اسلامی شهر در خصوص اعتبارات، هدف از ایجاد ساخت و اهمیت آن برای شهروندان، پیشرفت فیزیکی و در نهایت تقاضای مساعدت بیش از پیش فرمانداری برای تخصیص اعتبار جهت تسریع در ادامه ساخت از جمله موارد مطرح شده در این بازدیدها بود که پس از استماع گزارشات توسط مسوولین فنی، فرماندار دشتستان ضمن بر شمردن ارزش خدمت به مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب، خواستار نظارت و دقت کافی در امر ساخت و ساز پروژه ها شد و از مسوولین شهری وحدتیه خواست که با تلاش مضاعف و در نظر گرفتن کیفیت اجرا در بهره برداری طرح های مورد بازدید، اهتمام ویژه به عمل آورند.

بازدید پایانی فرماندار دشتستان از بخش سعدآباد، ایستگاه آب تصفیه کن شرب در روستای سرقنات بود که در حال اجرا است. نوروزی پس از این بازدید، از رییس اداره آبفای شهرستان خواست که در جهت روند ادامه ساخت این پروژه مهم با نظارت بیشتر و دقت بالاتر عمل نماید به طوری که در وقت مقرر آماده بهره برداری شود.

 

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر