شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۵۴۸۸
چهارشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۷

فکرشهر: مدیر کل بازرسی استان بوشهر گفت: بازرسین دستگاه‌های اجرایی این استان گلوگاه‌های فساد اداری را شناسایی کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، امید سحر خیر در جلسه شورای هماهنگی بازرسین دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با بیان اینکه مردم پشتوانه نظام هستند، اظهار داشت: امروز مهمترین پشتوانه نظام حکومتی حمایت مردم است و این نظام محصول همین مردم است.

وی افزود: آن چیزی که دشمن هدف قرار داده نارضایتی مردم است تا بتوانند از این راه پشتوانه نظام را از بین ببرند که می‌طلبد در این زمینه هوشیار و تدابیر لازم اتخاذ کنیم.

سحرخیز ادامه داد: در زمینه مسائل اقتصادی مردم کمبودها را می‌پذیرند ولی تبعیض و فساد را نمی‌پذیرند و یکی از موارد مهمی که باعث بی اعتمادی بین مردم و مسئولین می‌شود فساد در بین مسئولین و دستگاه‌های اجرایی است.

وی با تاکید بر ضرورت صیانت از حقوق مردم و مقابله با فساد گفت: یکی دیگر از برنامه‌های دشمن این است که تلاش دارد نظام ما را نارکارآمد جلوه دهد.

سحرخیز بیان کرد: بازرسی ابزار حسن مدیریت است و حسن انجام مأموریت شما ضامن حسن مدیریت است و بررسی نشان می‌دهد در هر کشوری که سلامت اداری یافته آن کشور جز کشورهای توسعه یافته است.

وی با بیان اینکه یکی از ابزارهای در راستای شفافیت دولت الکترونیک است، خاطرنشان کرد: اگر نظارت‌ها درون سازمانی نشود و نظارت همگانی نشود راه به جایی نمی‌رویم.

سحر خیز خاطر نشان کرد: در استان بوشهر ۲۴۰ نقطه اصلی بازرسی شناسایی شده است که می‌طلبد بازرسین دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر گلوگاه‌های فساد اداری را شناسایی کنند.

وی اضافه کرد: یکی از وظایف مهم شما بازرسین نظارت درون سازمانی است که شما می‌توانید در این زمینه به خوبی ایفای خوبی نقش کنید.

سحر خیز با بیان اینکه عدم شفافیت و عدم نظارت منجر به فساد می‌شود، گفت: عمده شکایات مردم از دستگاه‌های اجرایی استان جایی است که حرمت فرد نگه داشته نشده است.

وی همچنین از راه از راه‌اندازی سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی خبر داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر