جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۵۴۸۹
چهارشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۹

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: بندر ریگ در روند توسعه و پیشرفت خود قرار نگرفته است.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر سه‌شنبه در نشست با اعضای ستاد نماز جمعه بندر ریگ اظهار داشت: بندر ریگ یکی از بندرهای واقعاً مستعد در تمامی ابعاد از جمله فرهنگ است.

وی اضافه کرد: مردم بندر ریگ، مردمی بزرگ و شریف هستند و قبل و بعد از انقلاب، بندر ریگ همیشه مایه افتخار و عزت بوده و بخشی از تاریخ پرشکوه استان بوشهر منوط به این بندر است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه ستاد نماز جمعه بندر ریگ یکی از موفق‌ترین ستادهای نماز جمعه استان بوشهر خاطرنشان کرد: بندر ریگ، بندر استواری، بیداری و عظمت استان بوشهر است.

وی با بیان اینکه متأسفانه بندر ریگ در روند توسعه و پیشرفت خود قرار نگرفته است، ادامه داد: تاریخ بندر ریگ تاریخی پر از مظلومیت و در عین حال پرشکوه، استوار، پایدار است.

آیت‌الله صفایی بوشهری تصریح کرد: سند چشم انداز بندر ریگ به عنوان یک بندر بین المللی در تمام زمینه‌ها در افق ۱۴۱۰ تنظیم شود تا به عنوان یکی از بهترین بنادر شمال استان بوشهر مطرح شود.

به مناسبت سالگرد اقامه اولین نماز جمعه در بندر ریگ، اعضای ستاد نماز جمعه بندر ریگ به همراه امام جمعه و جمعی از مسئولین این بندر با آیت الله صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر